A101, CarrefourSA ve Migros'ta geçiyor! Talep yüzde 500 arttı
Ramazan Bayramının yaklaşması ile birlikte şirketler çalışanları için harekete geçmeye başladı. Türkiye'deki tüm A101, CarrefourSA, Macrocenter ve Migros'lardan alışveriş yapılacak kartlar araştırılmaya başlandı.
Çalışanlarına Ramazan Bayramı yardımında bulunmak isteyen şirketlere yüzde 45 maliyet avantajı sağlayan Ticket Compliments Kart, çalışanlara da Türkiye'deki tüm A101, CarrefourSA, Macrocenter ve Migros'lardan Ramazan alışverişi yapmanın yanı sıra bu zincir marketlerin online alışveriş olanaklarından da yararlanma olanağı sunuyor.
1 yıl boyunca tek bir kart içinde marketten giyim ve ayakkabıya kadar birçok farklı ihtiyacı aynı anda karşılamaya olanak tanıyan Ticket Compliments'a gelen talep son iki yılda yüzde 500 arttı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, dijital kart tercih edilmesi durumunda aynı gün teslim edilen kart numaraları ile çalışanlar market alışverişine ek olarak Ticket Compliments kart bünyesinde yer alan Altınyıldız Classics, Ayakkabı Dünyası, Boyner, Civil, Decathlon, DeFacto, Divarese, Ecrou, English Time, FLO, Gratis, Gratis Beauty, Hepsiburada, Hotiç, Jolly, Korayspor, Koton, Mavi, Mudo, Mudo Concept, Network, Sarar, Süvari, Teknosa, Toyzz Shop gibi perakende devlerinden de farklı ihtiyaçlarını karşılayabiliyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Edenred Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü İpek Baylav, zorlayıcı ekonomik koşullardan geçtiğimiz bugünlerde öğle yemeği hakkı ve özel günlerde yapılan yardımlar başta olmak üzere, şirketler tarafından sunulan tüm yan haklar ve ayni yardımların çalışanlar için çok daha önemli hale geldiğine dikkati çekti.
KOBİ TARAFINDAN DA TERCİH EDİLİYOR
Yapılan bağımsız araştırmalarda, yan hakların yetersiz olmasının, maaş ve kariyer beklentilerinin karşılanmamasından sonra üçüncü sıraya yükseldiğini vurgulayan Baylav sözlerine şöyle devam etti:
"Eskiden sadece büyük ölçekli şirketlerin belli dönemlerde talep ettiği Ticket Compliments Kart, bugün artık çok fazla KOBİ tarafından da tercih ediliyor. Özellikle Ramazan’da yardım kolisi hazırlama esnasında aylar önceden iş ortağı belirleme, ürün seçme, temin etme, ürünlerin lojistiği, depolanması ve dağıtılması gibi zahmetli süreçleri ile vakit kaybetmek ve bu süreçlerin ekstra maliyetlerine katlanmak istemeyen şirketlerin ürünün içeriği konusunda da talepleri arttı." dedi.