Akçadağ Belediyesi 25 personel alacak! İşte başvuru şartları...

Malatya Akçadağ Belediyesi tarafından 25 personel alınacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Malatya Akçadağ Belediyesi tarafından 25 servis elemanı alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

AKÇADAĞ BELEDİYESİ 25 PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

1. En az ortaöğretim düzeyinde mezun olmak
2. Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik,yaşlılık veya malullük aylığı almaya hak kazanmamış olması.


3. Kimlik Bilgilerinde Akçadağ İlçe nüfusuna kayıtlı olması.
4. 01.01.1985 tarihinden sonra doğmuş olmak.

BAŞVURU BELGELERİ NELER?

1. Nüfus Cüzdan Fotokopisi
2. Nüfus Kayıt Örneği
3. Adli Sicil Kaydı Belgesi
4. Yerleşim Yeri Belgesi
5. Sağlık Raporu
6. Terhis Belgesi
7. Diploma Fotokopisi

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Adaylar başvurularını 20 Ağustos 2024 tarihine kadar kılavuzda belirtilen adrese yapılabilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92666/isci-alimi-akcadag-belediyesi-aktu-temizlik_ustyazi.pdf

Sonraki Haber