Alaçam Belediyesi personel alacak! İşte başvuru şartları...
Samsun Alaçam Belediyesi tarafından personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
Samsun Alaçam Belediyesi tarafından beden işçisi alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
ALAÇAM BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
1- Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı Olmak.
2- Kamu Haklarından Mahrum Olmamak.
4- İlan Tarihi İtibariyle Alaçam İlçesinde İkamet Ediyor Olmak.
5- En Az Lise Mezunu Olmak.
6- Erkek Adaylar İçin Askerlik İle İlişiği Bulunmamak.
7- Kamu Haklarından Mahrum Olmamak.
8- Emeklilik Hakkı Elde Etmemiş Olmak.
9- Çalışmaya Engel Sağlık Sorunu Bulunmamak.
10-Başvurular Belirtilen Adrese Şahsen Yapılacaktır. Posta vs Gibi Başvuru Gönderileri Kabul Edilmeyecektir.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
1- Kimlik Fotokopisi
2- Nüfus Kayıt Örneği
3- İkametgah Belgesi
4- Öğrenim Durum Belgesi
5- Erkek Adaylar İçin Terhis Belgesi
6- Adli Sicil Kaydı
7- Sağlık Raporu
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını 10-12 Ağustos 2024 tarihleri arasında, kılavuzda belirtilen adrese gerçekleştirilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92442/alacam-kurum-disi.pdf