Bakanlık harekete geçti 8 bin personel alınacak! Lise mezunlarına yüksek maaşla iş imkanı...

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı personel alımı ile ilgili ayrıntılar netleşti. Yüksek maaşla 8 bin personel alınacak. Peki, başvuru nereden yapılacak? Başvuru şartları neler? İşte ayrıntılar...

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının merkez ve taşra teşkilatlarında istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacağı duyuruldu. Bu kapsamda 8 bin sözleşmeli personel alınacak. İşte ayrıntılar...

8 BİN SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI YAPILACAK

Bakanlık, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesi kapsamında çalıştırılmak üzere sözleşmeli personel alımı yapacak. KPSS B grubu puan sıralaması esas alınarak belirlenen Özel Nitelikler tablosunda yer alan pozisyonlara toplamda 8.000 sözleşmeli personel alınacak.

Bakanlık bünyesinde farklı alanlarda görev yapacak personeller istihdam edilecek. Kadrolar ise şu şekilde belirlendi:

  • 710 güvenlik görevlisi
  • 4392 bakıcı ve temizlik personeli
  • 58 şoför
  • 300 büro personeli

BAKANLIK İŞ İLANINA NASIL BAŞVURULACAK?

İlana başvuru yapacak adayların Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olması gerekiyor. En az ortaöğretim mezunu olan adaylar arasından yapılacak personel alımı için bazı koşullar bulunuyor:

- 657 sayılı Kanunun 48. maddesinin (A) bendinin (4), (5), (6) ve (7) numaralı alt bentlerinde belirtilen koşulları taşımak,
- Başvuru yapılan pozisyon için istenilen bölümden mezun olmak ,
- Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almaya hak kazanmamış olmak,
- 657 sayılı Kanunun 4/B maddesi şartını sağlıyor olmak.

İş ilanına başvuru yapmak isteyen yurttaşların Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı'nın resmi internet sitesini ziyaret etmeleri gerekiyor. Başvurular bu adresten yapılacak.

İlana başvurular 11 Mart 2024 tarihine kadar alınacak.

Sonraki Haber