O belediye duyurdu! KPSS şartsız 12 personel alınacak

İstanbul Başakşehir Belediyesi 12 personel alımı yapacak. Peki belediye personel alımı başvuru tarihleri neler? Başvuruda evrak talep edilecek mi? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İstanbul Başakşehir Belediyesi bünyesinde görev alacak 6 antrenör ve 6 danışma personeli olmak üzere toplam 12 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Başakşehir Belediyesi KPSS şartsız personel alımı için başvuru ayrıntıları merak ediliyordu. Peki belediye personel alımı başvuru tarihleri neler? Başvuruda evrak talep edilecek mi? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

BAŞAKŞEHİR BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI

BAŞVURU TARİHLERİ NELER?

Başakşehir Belediyesi 12 personel alımı başvuruları için belirlenen son başvuru günü 28 Mart 24 tarihi olarak duyuruldu.

BAŞVURU EVRAKLARI NELER?

Adaylar için iş başvuru sürecinde herhangi bir belge talep edilmeyecektir. Adaylar süresi içinde iş başvurularını tamamlayabileceklerdir.

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Adaylar Türk Vatandaşı olmak. 18 Yaşını tamamlamış olmak. TCK 53. Mad. Belirtilen suçlardan mahkum olmamak. Adli sicil kaydı olmamak. Herhangi bir SGK’dan emekli veya emekliliği hak etmemiş olmak. Antrenör alımı için Lisans mezunu olmak.

BAŞVURU NASIL YAPILACAK?

İstanbul Başakşehir Belediyesi 12 personel alımı ilanına başvurular https://media.iskur.gov.tr/85895/kurum-disi-isci-alimi-hk_ek_kurum-disi-isci-alimi-pdf.pdf bilgi formunda belirtilen mail adresi üzerinden gerçekleştirilecek.

Sonraki Haber