Belediye 40 personel alacak! İşte o kadrolar...

Dalaman Belediyesi tarafından DABEL Turizm bünyesinde 40 personel alımı yapılacak. Peki hangi pozisyona kaç personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Dalaman Belediyesi tarafından DABEL Turizm bünyesinde, farklı kadrolara dahil edilmek üzere 40 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki hangi pozisyona kaç personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

BELEDİYE 40 PERSONEL ALACAK

HANGİ POZİSYONA KAÇ PERSONEL ALINACAK?

1 büro işçisi alımı için en az okur yazar olmak,
2 cankurtaran alımı için en az ilkokul mezunu olmak,
4 aşçı alımı için en az ilkokul mezunu olmak,
12 parkomat görevlisi alımı için en az lise mezunu olmak,
2 şoför alımı için en az ilkokul mezunu olmak,
3 servis elemanı alımı için en az ilkokul mezunu olmak,
3 çöp kamyonu sürücüsü alımı için en az ilkokul mezunu olmak,
13 genel beden işçisi alımı için en az okur-yazar mezunu olmak.

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Cankurtaran pozisyonu için adayların sağlık problemi olmaması ve ilkokul mezunu olması gerekirken, aşçı pozisyonu için ise adayların en az ilkokul mezunu olması ve aşçılık sertifikası ya da diplomasına sahip olması beklenen şartlar arasında yer alıyor. Şoför pozisyonları için ise adayların ilgili ehliyet sınıfına sahip olmaları ve vardiyalı çalışmaya uygun olmaları bekleniyor.

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Başvurular 23 Temmuz - 25 Temmuz 2024 tarihleri arasında, kılavuzda belirtilen adrese gerçekleştirilecek. Mülakatlar, 26 Temmuz 2024 tarihinde Dalaman Belediye Hizmet Binası Belediye Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/91744/mugla-dabel-turizm-insaat-ve-ticaret-a-s-25-07-2024.pdf

Sonraki Haber