Belediye bünyesine 22 personel alınacak! İşte o kadrolar...

Antalya Muratpaşa Belediyesi, Falez Çevre Yönetim bünyesine 22 personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Antalya Muratpaşa Belediyesi, Falez Çevre Yönetim Danışmanlığı Turizm İnşaat San. Ve Tic.A.Ş. tarafından istihdam edilmek üzere, 5 C-D-E sınıfı şoför, 7 kaynak ustası, 4 boya ustası, 3 oto elektrik ustası, 3 oto tamir ustası olarak toplam 22 personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

BELEDİYE BÜNYESİNE 22 PERSONEL ALINACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

1-Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak,
2-Antalya il sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak,
3-Kamu haklarından mahrum olmamak,
4-Askerlikle ilişkisi bulunmamak,


5-Emekliliğe hak kazanmamış olmak veya emekli olmamak.
6-Muratpaşa Belediyesi Kariyer Merkezine E-mail yoluyla Müracaat.
7-Mesleki Sertifikalar ve Şoförler için, Ehliyet,SRC belgeleri,Psikoteknik Değerlendirme Raporu

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

1- Nüfus cüzdanı
2- Özgeçmiş (CV)

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Adaylar başvurularını Muratpaşa Belediyesi Kariyer Merkezi'ne, 6-8 Ağustos 2024 tarihleri arasında gerçekleştirebilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92301/faaa.pdf

Sonraki Haber