Bodrum Belediyesi 50 personel alacak! Başvurular yarın başlıyor...

Bodrum Belediyesi tarafından farklı kadrolarda istihdam edilmek üzere 50 personel alımı yapılacak. Peki hangi kadroya kaç personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Bodrum Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere 50 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki hangi kadroya kaç personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

BODRUM BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Başvurular 08 Temmuz 2024 - 10 Temmuz 2024 tarihleri arasında saat 08:30-17:30 arasında Bodrum Belediyesi'ne şahsen gerçekleştirilebilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/91210/mugla-bodrum-belediyesi-personel-a-s-10-07-2024.pdf

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

28.04.2018 tarihli ve 30405 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanan "İl Özel İdareleri, Belediyeler ve Bağlı Kuruluşları ile Bunların Üyesi Olduğu Mahalli İdare Birliklerinin Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmetlerinin Gördürülmesine İlişkin Usul ve Esaslar"ın 4. maddesindeki şartları taşımak.


18 yaşını doldurmuş olmak.
Ağır ve tehlikeli işlerde çalışmaya engel bir durumu olmamak.
Askerliğini yapmış olmak.
Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olmamak.

HANGİ POZİSYONLARA ALIM YAPILACAK?

35 Beden İşçisi (Genel): Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde görevlendirilmek üzere 35 beden işçisi alınacak. Bu pozisyon için en az okur-yazar olmak yeterli.
10 Kamyon Şoförü: C sınıfı ehliyeti olan ve SRC-4 belgesine sahip 10 kamyon şoförü alınacak.
5 Mobil Vinç Operatörü: G sınıfı ehliyet, SRC-4 ve psikoteknik belgelerine sahip 5 mobil vinç operatörü alınacak. En az ilköğretim mezunu olmak gerekiyor.

Sonraki Haber