Bornova Belediyesi duyurdu! 100 personel alınacak

İzmir Bornova Belediyesi tarafından 100 personel alımı yapılacak. Başvuru tarihleri neler? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Bornova Belediyesi tarafından tam zamanlı haftalık 45 saat çalışma süresi ile 3 vardiya süreli çalışacak 100 işçi alımı gerçekleştirileceği duyuruldu. Başvuru tarihleri neler? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

BORNOVA BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI

BAŞVURU TARİHLERİ NELER?

Başvurular 15 ile 21 Nisan 2024 tarihleri arasında iş başvuruları tamamlanabilecek.

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

60 Beden İşçi alımı için En az İlkokul mezunu olmak.

20 Şoför ve Operatör alımı için gerekli SRC belgesi, Operatörlük belgesi ve Kepçe ve Greyder ehliyetine sahip olmak Tercihen D ve E sınırı ehliyetli olmak. 20 Büro İşçisi alımı için ise en az Lise mezunu olmak. Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış olmak. İş başvuru şartlarını taşımaları gerekmektedir.

BAŞVURU NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

İzmir Bornova Belediyesi personel alımı başvuruları bilgi@borbel.com.tr e-mail adresinden alınacak.

Sonraki Haber