Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi 25 personel alacak!
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi tarafından 25 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Hangi pozisyonlara alım yapılacak? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İŞKUR'da yayınlanan ilanda, Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi bünyesinde istihdam edilmek üzere 25 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Hangi pozisyonlara alım yapılacak? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
DİYARBAKIR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 25 PERSONEL ALACAK
HANGİ POZİSYONLARA PERSONEL ALINACAK?
Bahçıvan - 5
Temizlik Görevlisi - 5
Beden İşçisi - 15
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
1-Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2- Çalışmaya engel sağlık sorunu bulunmamak.
3-Türk Ceza Kanunu'nun 53. Maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı 1 yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı işlenen suçlar, Anayasal düzene ve düzenin işleyişine karşı suçlar, cinsel saldırı veya çocuğun cinsel istismarı, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma ve kaçakçılık suçundan mahkûm olmamak.
4-Kamu haklarından mahrum olmamak.
5-Askerlik çağına gelmiş ise Muvazzaf Askerlik hizmetini yapmış, ertelemiş ya da yedek sınıfa geçirilmiş olmak.
6-Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek, vardiyalı sistemde
çalışabilecek, insan ilişkisi ve iletişimi iyi, kurumsal kimliği taşıyabilecek özelliklere sahip olmak.
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını kılavuzda belirtilen internet adresine, 25-27 Şubat tarihleri arasında gerçekleştirebilecek. KILAVUZ: https://media.iskur.gov.tr/101970/diyarbakir-buyuksehir-bld-personel-a-s-25-02-2025.pdf