En az lise mezunu KPSS şartsız ve sınavsız büro memuru alımı! İşte İŞKUR başvuru şartları...

İŞKUR üzerinden yayınlanan ilanlarda özel şirketler ile kurumlara 500’ün üzerinde Büro Memuru alımı yapılıyor. KPSS şartsız ve sınavsız personel alımları için en az lise mezunu ve 18 yaşını doldurmak yeterli oluyor.

İŞKUR tarafından yayınlanan ilanlarda Türkiye genelinde farklı illerde istihdam edilmek üzere 500’den fazla Büro Memuru alımı gerçekleştiriliyor. Başvuruda bulunacak adayların en az lise mezunu ve T.C. vatandaşı olmaları gibi önemli kriterleri bulunuyor.

Lise mezunu adaylar ile birlikte ön lisans ve lisans mezunu adaylarda Büro Memuru alımları için başvuruda bulunabiliyor. Adaylar başvuru linkleri üzerinden ilanlara girdikten sonra CV’lerini iletebiliyor.

BÜRO PERSONELİ ALIMI HANGİ ALANLARDA YAPILIYOR?

• Büro İşçisi
• Büro Makineleri Teknik Servis Elemanı
• Büro Memuru (Dış Ticaret)
• Büro Memuru (Genel)
• Büro Memuru (Noter Katibi)
• Büro Memuru (İdari İşler)
• Büro Yönetimi Elemanı
• Büro Yönetimi ve Sekreterlik Meslek Elemanı

İŞKUR BAŞVURU ŞARTLARI

İŞKUR ilanlarından Büro Personeli alımı için başvuru yapacak adayların aşağıdaki şartları taşımaları gerekiyor:

• T.C. vatandaşı olmak
• Güvenlik soruşturma ile arşiv araştırması olumlu sonuçlanmak
• Kurumlar tarafından belirlenen özel şartlara sahip olmak
• Sağlık problemi bulunmamak
• En az lise mezunu olmak
• Ekip çalışmasına yatkın olmak
• Office programlarını kullanabilmek
• Güler yüzlü olmak

İŞKUR tarafından yayınlanan Büro Personeli alımları için ilanlara aşağıdaki link üzerinden başvuru yapabilirsiniz.

BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ

Sonraki Haber