EnerjiSA personel alacak! Teknisyenler dikkat

EnerjiSA tarafından Balıkesir Uygar Rüzgar Santrali'nde istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki kimler başvuruda bulunabilecek? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

EnerjiSA tarafından Balıkesir Uygar Rüzgar Santrali'nde istihdam edilmek üzere İşletme Teknisyeni personeli alımı yapılacağı duyuruldu. Peki neden EnerjiSA'da çalışmalısınız? EnerjiSA personel alımı için başvuru şartları neler? Kimler başvuruda bulunabilecek? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

ENERJİSA PERSONEL ALIMI YAPACAK

NEDEN ENERJİSA ÜRETİM’DE ÇALIŞMALISINIZ?

Türkiye'nin dört bir yanında yer alan santrallerimizle ve %58 yenilenebilir enerji kaynaklı portföyümüzle operasyonel mükemmelliği hedefliyoruz.
Enerji ticaretinin lider oyuncusu olarak, çeşitlendirilmiş üretim portföyümüzü optimize ederek hissedarlarımıza ve iş ortaklarımıza değer yaratıyoruz.
Sürdürülebilir bir geleceğe adım atarken, yenilikçi ve dinamik bir çalışma ortamında uzmanlaşma ve gelişme imkanı sunuyoruz.

TEKNİSYEN:

Enerjisa Üretim İş Sağlığı İşçi Güvenliği kurallarına uymak ve uyulmasını sağlamak.
Planlı bakım ve arıza müdahale faaliyetlerinde görev almak ve formları doldurmak.
Gerekli SCADA sistemi kumandalarını kullanarak 34,5 kV ve 154 kV şalt sahası manevralarını yapmak.


Günlük iş planı dahilinde yöneticiniz tarafından verilen görevleri yerine getirmek.
Tekrarlayan sorunlar ve verim artışı için iyileştirme önerileri sunmak.
Gerekli durumlarda türbinlerdeki kontrol, arıza giderimi ve bakım faaliyetlerine katılmak gerekiyor.

ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER NELER?

Meslek Yüksekokulu veya Endüstri Meslek Lisesi elektrik, elektrik - elektronik bölümlerinden mezun olmak.
Tercihen en az 3 yıl rüzgar santrallerinde şalt tesisi ve/veya türbin işletme-bakım-onarım tecrübesine sahip olmak
PLC & SCADA, koruma ve kontrol sistemleri hakkında bilgi sahibi olmak.
Tercihen 154 kV Kuvvetli Akım Tesisleri'nde Yüksek Gerilim Altında Çalışma İzin Belgesi'ne (EKAT) sahip olmak.
Kalite, çevre, iş güvenliği yönetim sistemleri, iş izni prosedürleri ve şirket vizyonu esas ve ilkelerine uygun çalışabilmek.
Etkin bilgisayar kullanımı ve MS Office programlarında orta düzey bilgi sahibi olmak.
Ekip çalışmasına yatkın, girişken, uyumlu ve insan ilişkilerinde başarılı olmak.
Neden-sonuç ilişkisi kurabilme ve arızalarda kök neden analizi yapabilme.
Çabuk öğrenebilme ve yoğun iş temposuna adapte olabilme.
Vardiyalı sistemde çalışmaya uygun olma.
B sınıfı ehliyete sahip olma ve aktif araç kullanabilme.
Lokasyon olarak Bergama ve çevresinde ikamet etme veya edebilme şartları var.

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Adaylar başvurularını Sabancı Kariyer internet sitesinde yer alan bağlantıdan yapabilecek. Başvurular Haziran ayı itibarıyla gerçekleştirilebilecek. Kılavuz: https://kariyer.sabanci.com/tr/acik-pozisyonlar/enerjisa-uretim

Sonraki Haber