Eskişehir Büyükşehir Belediyesi duyurdu! 6 personel alınacak

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, 6 hayvan bakıcısı personeli alımı yapacak. Başvuru belgeleri neler? Başvuru tarihi ne zaman? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, sürekli olarak istihdam edilmek üzere 6 hayvan bakıcısı personel alımı yapılacağını duyurdu. Peki Eskişehir Büyükşehir Belediyesi personel alımı başvuru belgeleri neler? Başvuru tarihi ne zaman? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

BELEDİYE PERSONEL ALIMI

BAŞVURU BELGELERİ NELER?

Belediye bünyesinde görevlendirilecek 6 hayvan bakıcı personeli alımı için adaylar iş başvurularını özgeçmiş belgeleri ile birlikte tamamlayabilecek.

HAYVAN BAKICI PERSONEL ALIMI BAŞVURU TARİHLERİ NE ZAMAN?

Adaylar başvurularını 19 ile 21 Mart 2024 tarihleri arasında iş başvurularını esparkpeyzaj.cv@gmail.com adresi üzerinden tamamlayabilecek.

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Türk Vatandaşı olmak. Adli sicil kaydı olmamak. Kamu Haklarından mahrum olmamak. Görev yapmasına engel sağlık sorunu olmamak. En az İlkokul mezunu olmak. 28.04.2018 Tarih ve 30405 sayılı resmi gazetede yayımlanan il özel idareleri, Belediyeler ve Bağlı Kuruluşları ile Bunların üyesi oldukları mahalli idare birliklerinin personel çalıştırılmasına yönelik hizmetlerin götürülmesine ilişkin usul ve esaslar yönetmeliğinin 4. Maddesinde belirtilen şartları taşımak.

Sonraki Haber