Eskişehir Halk Ekmek A.Ş personel alacak! İşte başvuru şartları...

Eskişehir Halk Ekmek A.Ş tarafından personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru belgeleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Eskişehir Halk Ekmek A.Ş tarafından istihdam edilmek üzere, 2 şoför ve 1 sevkiyat elemanı alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru belgeleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

ESKİŞEHİR HALK EKMEK A.Ş PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

T.C. Vatandaşı olmak ve Adli sicil kaydı bulunmamak.
D sınıfı Ehliyet, Psikoteknik ve SRC 2/4 Belgesi bulunmak.
22-45 yaş aralığında bulunmak.


Tercihen en az lise mezunu olmak.
Eskişehir'de ikamet etmek..
Askerliğini tamamlamış olmak.
Emekli olmamak.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

Özgeçmiş

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Başvurular için ik@eskisehirkentas.com.tr adresine özgeçmiş gönderilmesi gerekmektedir.
Başvuru formu doldurmak isteyen adaylar; İstiklal Mh. Çınar Sk. No: 1 Odunpazarı/Eskişehir adresinden form doldurabilirler. Gönderilen özgeçmişler değerlendirildikten sonra uygun bulunan özgeçmiş sahipleri görüşmeye çağırılacaktır. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/91105/sevkiyat-elemani.pdf

Sonraki Haber