Euroleague'e 2 Türk markası sponsor oldu

EuroLeague resmi sponsorlarından Uludağ İçecek Türk A.Ş, iki markasıyla organizasyona desteğini 3 sezon daha global arenada devam ettirecek.

Uludağ İçecek Türk A.Ş, Frutti Extra ve Efsane Uludağ Gazoz markalarıyla 3 sezon daha EuroLeague resmi sponsorluğuna devam edeceğini duyurdu.

EuroLeague Ticari Direktörü Gawain Davies, “İstanbul bizim için önemli bir şehir. Burada olduğumuz için çok mutluyuz. Sponsorluk anlaşmasını yenilediğimiz için çok mutluyuz. Yerel ve global olarak çok önemli stratejik bir anlaşma bizim için. Yerel anlamdan globale geçiş, hedef bir market. Almanya, Fransa, Sırbistan gibi bölgeler bu anlaşma için önemli bölgeler. EuroLeague’in büyümesi için çok önemli bir iş birliği yapmaktayız. İyi çalışmalıyız. Uludağ önümüzdeki 3 yıl önemli bir değer katacak" ifadelerini kullandı.

'FINAL FOUR İÇİN MASADA İKİ ÖNEMLİ SEÇENEK VAR'

2025 yılında Final Four’un nerede oynanacağına ilişkin kararın bu hafta verileceğini anlatan Davies, “Bu hafta Final Four ile ilgili karar verilecek. Masada iki önemli seçenek var. Abu Dabi ve Belgrad var. İki güçlü şehirden birinin daha güçlü olduğunu söyleyemeyeceğim. Belgrad basketbol çok önemli bir şehir. Basketbol için çok güzel bir atmosfer oluyor. Abu Dabi de bu sene olur veya daha sonraki yıllarda olur basketbol için önemli bir şehir olacak" şeklinde konuştu.

Sonraki Haber