Hepsiburada okula dönüş kampanyasını başlattı

Hepsiburada, ebeveynlere tasarruf ve ödeme kolaylığı sağlayacak okula dönüş kampanyasını duyurdu. Hepsiburada'nın okula dönüş kampanyası 16 Eylül'e kadar sürecek.

Hepsiburada Ticari Grup Başkanı (CCO) Ender Özgün, okula dönüş sürecinin sadece bir kampanya dönemi olmadığını belirterek, kuruldukları günden bu yana en büyük önceliklerinin tüketicilerin uygun fiyatlı ve kaliteli ürünlere ulaşmasını sağlarken, Türkiye genelinde de esnafa, KOBİ'lere ilave gelir fırsatı yaratmak olduğunu aktardı.

Türkiye'nin ekonomik kalkınmasına destek olmayı hedeflediklerine dikkati çeken Özgün, "Okula dönüş de aslında bu misyonumuzun simge dönemlerinden biri. Bugün milyonlarca müşterimizi, Türkiye'nin 81 iline yayılan ve toplam sayısı 103 bin esnaf ve KOBİ'lerimiz ile bir araya getirerek, ülkemize karşı olan sorumluluğumuzu da yerine getiriyoruz." ifadelerini kullandı.

Özgün, kampanyada defterden kitaba, ayakkabıdan kıyafete ve teknoloji ürünlerine uzanan binlerce farklı üründe indirim ve kampanyalar sunacaklarını kaydederek, "Bu kampanyayı tasarlarken, öncelikle tüketicilerimizin bizden beklentilerini dikkate aldık. Sahaya inip, onları dinledik. Gerçekleştirdiğimiz araştırma sonuçlarını, ilgili ekiplerimizle anlamlandırarak bütüncül bir kampanya tasarlamaya dikkat ettik." açıklamasını yaptı.

Hem indirimlerle tüketicilere tasarruf imkanı sağlayan hem de esnafa ilave ciro imkanı veren süreci hayata geçirdiklerine işaret eden Özgün, "Burada bizim için en önemli noktalardan biri, Türkiye genelinde bir değer zinciri yaratabilmek. Hepsiburada iş ortağı olarak e-ticarete giren esnafımıza, Iğdır'dan Tekirdağ'a pastel boya, kalem, kitap ve birçok farklı ürün satma imkanı yaratıyor; onlara fiziksel sınırları ortadan kaldıran bir rekabet avantajı sunuyoruz." değerlendirmesinde bulundu.

100 MİLYON LİRALIK EK GELİR HEDEFİ

Özgün, şirketin gerçekleştirdiği "Okula Geri Dönüş-Alışveriş Dinamiklerini Anlama Araştırması"nın sonuçlarını paylaşarak, okul alışverişinde kararın fiyat-performans, kalite ve ürün güvenliği odağında şekillendiğine dikkati çekti.

Ailelerin en önemli gündem maddelerinin yüzde 58'lik oranla 'fiyat değişimlerine karşı önlem alabilmek' olduğunu vurgulayan Özgün, "Bunu yüzde 37 ile 'kaliteli ürünlere erişmek' ve yüzde 35 ile 'bütçelerini kontrollü ve idareli kullanmak' takip ediyor." ifadelerini kullandı.

Özgün, okul alışverişinin genel olarak planlı bir şekilde yapıldığını aktararak, "Araştırmaya katılan her 100 kişiden 84'ü, bu süreçte bir alışveriş listesi hazırladığını söylerken, yüzde 69'luk bir kesim de bu listeyi başkalarıyla da paylaştığını ifade ediyor. Aslında bu istatistik, son dönemde e-ticarette popülaritesi hızla artan link paylaşımı modelinin önemini göstermesi adına da son derece kıymetli." açıklamasında bulundu.

Sonraki Haber