O belediye duyurdu! 3 büro personeli ve 5 mühendis alınacak
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'e yeni personel alımı yapılacak. Peki başvuru tarihleri ne zamana kadar? İBB personel alımı başvuru şartları neler? İBB personel alımına başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nde istihdam edilmek üzere 8 personel alımı yapılacağı duyuruldu. İstihdam edilecek personeller, 3 büro memuru ve 5 mühendis olarak görev alacak. Peki başvuru tarihleri ne zamana kadar? İBB personel alımı başvuru şartları neler? İBB personel alımına başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
İBB 8 PERSONEL ALIMI YAPACAK
BAŞVURU TARİHLERİ NE ZAMANA KADAR?
İBB personel alımına başvuruda bulunmak isteyen adaylar, son başvuru günü olan 26 Nisan 2024 tarihi de dahil iş başvurusu yapabilecekler.
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
En az Lise ve dengi okul mezunu olmak. SAP ve EBYS programlarını kullanabiliyor olmak. Erkek Adaylar için askerliğini yapmış olmak. Tercihen Meslek Yüksek Okulu veya Üniversite mezunu olmak. Tercihen B sürücü belgesine sahip olmak.
Mühendis Alımı Üniversitelerin Mühendislik Bölümünden mezun olmak. Tercihen 30 Yaşını geçmemiş olmak. B sınıfı ehliyeti olmak. Raporlama ve Sunum yapabilecek durumda olmak. Esnek Çalışma saatlerine uygun çalışma şartlarını kabul etmek.
BAŞVURULAR NASIL YAPILACAK?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi 8 personel alımına başvuruda bulunmak isteyen adaylar İBB KARİYER sitesini ziyaret ederek online olarak başvurularını gerçekleştirebilecek.