İBB duyurdu! 75 personel alınacak

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından 75 personel alınacağı duyuruldu. Peki İBB personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İskenderun Büyükşehir Belediyesi bünyesinde görev yapacak temizlik ve büro işlerinde çalışacak engelli 50 daimi işçi ve 25 engelsiz daimi personel olmak üere toplam 75 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki İBB personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İBB 75 PERSONEL ALIMI YAPACAK

BAŞVURU TARİHLERİ NE ZAMAN?

Büyükşehir Belediyesi 75 sürekli işçi alımı için adaylar başvurularını 2 Nisan 2024 ve 5 iş başvurularını 2 ile 5 Nisan 2024 tarihleri arasında tamamlayabilecekler.

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

50 Engelli Daimi İşçi Alımı; En az ilköğretim mezunu olmak. En az % 40 engelli raporuna sahip olmak. Çözüm odaklı olmak. Büro ve temizlik işlerinde çalışacak durumda olmak. Tecrübeli ve Tecrübesiz olmak.

25 Daimi İşçi Alımı; Tercihen Üniversite Lisans mezunu olmak. MS Office programlarına hakim olmak. Takım Çalışmasına uygun olmak. İletişim Becerisi yüksek olmak. Projelerimizde çalışacak.

BAŞVURU NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi 75 personel alımı başvuruları İBB Kariyer sayfası üzerinden alınacak.

Sonraki Haber