İliç Belediyesi personel alacak! İşte başvuru şartları...

İliç Belediyesi bünyesinde Odak İliç Temizlik tarafından personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İliç Belediyesi bünyesinde Odak İliç Temizlik tarafından şoför alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İLİÇ BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

ÇALIŞMA ŞARTLARI: Iliç Belediyesi bünyesinde kurum yetkilisi tarafından kendisine tevdi edilen görevi yerine getirecek. Verilen görevi aksatmadan icra edecek.
Çalışma Adresi: ODAK İLİÇ TEMİZLİK İNŞAAT TURZİM SANAYİ TİCARET LTD ŞTİ. Çalışma Süresi: Haftalık 45 saat Çalışma Saatleri: sabah 08:00, akşam 17:00 MÜRACAAT KOŞULLARI: 3 yıldır İliç'te ikamet ediyor olmak. Mesleki Yeterlilik Belgelerine Sahip Olmak.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

1- Kimlik Fotokopisi
2- Başvuru Dilekçesi (form)
3- Askerlik ile ilişkisi olmadığına dair belge
4- İkametgah belgesi
5- Adli sicil kaydı
6- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği
7- Fotoğraf
8- Diploma

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Başvurular 22 Ağustos 2024 tarihinde, belediye binasına şahsen gerçekleştirilebilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92792/d-users-selami-yeniceri-iskur-desktop-belge-2.pdf

Sonraki Haber