İstanbul Halk Ekmek personel alacak! İşte o kadrolar...

İstanbul Halk Ekmek tarafından farklı pozisyonlarda istihdam edilmek üzere personel alınacak. Peki hangi kadrolara personel alınacak? Adaylarda aranan başvuru nitelikleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İstanbul Halk Ekmek tarafından farklı pozisyonlarda istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki hangi kadrolara personel alınacak? Adaylarda aranan başvuru nitelikleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İSTANBUL HALK EKMEK PERSONEL ALACAK

HANGİ KADROLARA PERSONEL ALINACAK?

Ekmek Kasalama & Paketleme Personeli – İstif Personeli,
Kurumsal Proje Satış Şefi,
Kurumsal Proje Satış Uzmanı,
Sipariş Yönetim Uzmanı,
Teknik Personel - Elektrik Bakım Personeli alımları yapılacak.

BAŞVURU NİTELİKLERİ NELER?

Ekmek Kasalama & Paketleme Personeli – İstif Personeli pozisyonu için unlu mamuller sektöründe deneyim tercih edilmekle birlikte, en az lise mezunu olmak ve vardiyalı çalışmaya uygun olmak şartları aranmaktadır. Başvurular 15 Ağustos'a kadar devam edecek.
Kurumsal Proje Satış Şefi pozisyonu için üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun olmak, satış operasyon yönetimi ve raporlama konusunda 5 yıl deneyimli olmak, hızlı tüketim mamul satışı konusunda deneyim sahibi olmak gibi nitelikler aranmaktadır.
Kurumsal Proje Satış Uzmanı pozisyonu da benzer nitelikler gerektirmekle birlikte, hızlı tüketim mamul satışı konusunda 3 yıl deneyim yeterli olacaktır. Her iki satış pozisyonu için de başvurular 15 Ağustos'a kadar devam edecek.
Sipariş Yönetim Uzmanı pozisyonu için üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olmak, tercihen hızlı tüketim sektörü veya unlu mamuller alanında deneyimli olmak, sipariş yönetimi konusunda 1-2 yıl deneyimli olmak, MS Office uygulamalarını ve ERP sistemlerini aktif olarak kullanabilmek gibi nitelikler aranmaktadır. Bu pozisyon için de başvurular 15 Ağustos'a kadar sürecek.


Teknik Personel - Elektrik Bakım Personeli pozisyonu için ise teknik lise mezunu olmak, mesleki yeterlilik belgesine sahip olmak, tercihen elektrik tesisatı ve kumanda panoları gibi alanlarda deneyim sahibi olmak, vardiyalı çalışmaya uygun olmak ve sigara kullanmamak gerekmektedir.

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Başvurular İstanbul Büyükşehir Belediyesi kariyer internet adresinden online olarak gerçekleştirilebilecek. Başvurular 15 Ağustos 2024 tarihine kadar yapılabilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92199/kurum-disi-kamu-isci-alim-ilani-istanbul-halk-ekmek-un-ve-unlu-maddeler-gida-san-tic-a-s-_ek_ilanlar-pdf.pdf

Sonraki Haber