İzmir Büyükşehir Belediyesi personel alımı yapacak! Başvurular başladı

İzmir Büyükşehir Belediyesi 23 personel alımı yapacak. Peki İzmir Büyükşehir Belediyesi 23 personel alımı başvuru belgeleri neler? Başvuru tarihleri neler? 23 personel alımı başvuru şartları neler? Başvuru nereden ve nasıl yapılacak?

İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından, 18 otobüs şoförü ve 3 teknik personel olmak üzere 23 personel alımı gerçekleştirilecek. Peki İzmir Büyükşehir Belediyesi 23 personel alımı başvuru belgeleri neler? Başvuru tarihleri neler? 23 personel alımı başvuru şartları neler? Başvuru nereden ve nasıl yapılacak?

İZMİR BÜYÜKŞEHİR 23 PERSONEL ALIMI

BAŞVURU BELGELERİ NELER?

Adaylar, 23 sürekli işçi personel alımı için iş başvurularını CV (Özgeçmiş) belgeleri ile birlikte, 20 ile 23 Mart 2024 tarihleri arasında tamamlayabilecek.

PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Otobüs Şoförü Alımı E veya D sürücü ehliyetine sahip olmak. Lise ve dengi okul mezunu olmak. 42 Yaşını geçmemiş olmak. Son Beş yıl içerisinde ehliyetine el konulmamış olmak. İzmir’de ikamet ediyor olmak.

Teknik Personel Alımı Meslek Lisesi be Dengi okul mezunu olmak veya Mesleki Yeterlilik Belgesine sahip olmak. En az Bir yıl iş tecrübesine sahip olmak. Erkek adayların askerlik hizmetini tamamlamış olması şarttır.

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

İzmir Büyükşehir Belediyesi bünyesinde istihdam edilecek adaylar, başvurularını cv@izulas.com'a CV göndererek gerçekleştirebilecek.

Sonraki Haber