Karaçoban SYDV personel alımı yapacak! İşte başvuru şartları...

Erzurum Karaçoban Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Erzurum Karaçoban Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

KARAÇOBAN SYDV PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

1-Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2-Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3-18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
4-Kamu haklarından mahrum bulunmamak,


5-Türk Ceza Kanununun 53 `üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,
6- Görevin devamlı yapılmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık problemi bulunmuyor olmak.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

1-Başvuru Dilekçesi
2-Nüfus Cüzdan Fotokopisi
3-Diploma,Sertifika veya Geçici Mezuniyet Belgesi (Belgenin aslı gösterilecek kurumumuzda fotokopisi alınacaktır)
4-Vesikalık Fotoğraf (1 Adet)
5-Sağlık Raporu (Aile Hekimi raporu geçerlidir)
6-İkametgah Belgesi (Tarihçeli,e-Devlet uygulaması üzerinden temin
edilebilmektedir)
7-Adli Sicil Kaydı Belgesi (e-Devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir)

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Adaylar başvurularını 12-16 Ağustos 2024 tarihleri arasında, vakfa şahsen giderek gerçekleştirebilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92453/karacoban-sydv-temizlik-gor.pdf

Sonraki Haber