Karayazı Belediyesi 8 personel alacak! İşte o kadrolar...

Erzurum Karayazı Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere 8 personel alınacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Hangi kadrolara personel alınacak? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Erzurum Karayazı Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere 8 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Hangi kadrolara personel alınacak? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

KARAYAZI BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK?

HANGİ POZİSYONLARA PERSONEL ALINACAK?

3 adet şoför
2 adet operatör
1 adet fırın ekmek ustası
1 adet engelli kadın işçi
1 adet büro personelli kadın

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Erzurum/Karayazı ilçesi sınırları içinde ikamet ediyor olmak.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

Kimlik fotokopisi
İkametgah Bilgisi
Sabika Kaydı
Çalışma Saatleri: 8-5 (arası)
Nüfus Kayıt Örneği
Öğrenim Durumu
Engelli Olduğuna Dair Onaylı Rapor
Ehliyet Belgesi, SRC, Psikoteknik
Fırın Ustası için Ustalık belgesi
Not: (Yukarıda İstenilen Belgeler uygun İş kollarına Müracaatlar içindir. Büro Personeli için Üniversite mezunu şartı aranacaktır. Ayrıca Operatör için G sınıfı araç kullanımı müracaatlarında Ehliyet Belgesine (G) İbaresi İşli Olması Gerekmektedir.)

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Başvurular 23-29 Temmuz 2024 tarihleri arasında, Karayazı Belediye Başkanlığı'na şahsen gerçekleştirilebilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/91774/karayazi-belediyesi-personel.pdf

Sonraki Haber