Karayazı Belediyesi personel alacak! İşte başvuru şartları...

Karayazı Belediyesi tarafından personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru için gerekli belgeler neler? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Karayazı Belediyesi tarafından 5 farklı pozisyonda istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacağı ilan edildi. Peki başvuru için gerekli belgeler neler? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

KARAYAZI BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK

BAŞVURU BELGELERİ NELER?

Kimlik fotokopisi.
İkametgah belgesi.
Sabıka kaydı.


Nüfus kayıt örneği.
Öğrenim durumu belgesi.

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Engelli kadın işçi pozisyonu için engelli olduğuna dair onaylı rapor.
Fırın ekmek ustası için ustalık belgesi.
Büro personeli için üniversite mezunu olmak.
Operatör pozisyonu için G sınıfı ehliyet ve SRC belgesi.
Erzurum/Karayazı ilçesi sınırları içinde ikamet ediyor olmak.

HANGİ POZİSYONLARA PERSONEL ALINACAK?

1 Fırın Ekmek Ustası,
1 Engelli Kadın İşçi,
1 Büro Personeli Kadın,
1 Şoför,
2 Operatör alımı yapılacak.

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Başvurular, 29 Temmuz 2024 tarihine kadar Karayazı Belediye Başkanlığı'na şahsen yapılacak. Adayların belirtilen belgelerle birlikte başvurularını tamamlamaları gerekecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/91774/karayazi-belediyesi-personel.pdf

Sonraki Haber