Kargı Belediyesi personel alacak! İşte başvuru şartları...

Çorum Kargı Belediyesi tarafından personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Çorum Kargı Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere cankurtaran alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

ÇORUM KARGI BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Son 6 ay içerisinde Kargı ilçe sınırların içerisinde ikamet ediyor olmak.
Adli Sicil Kaydının kamuda çalışmaya engel bir halinin bulunmaması.
Zihinsel ve bedenen çalışmaya engel bir halinin bulunmaması.
Şahsen müracaatlar dikkate alınacaktır.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

Dilekçe
Cankurtaran Belgesi
Havuz Suyu Operatörü Belgesi
Adli Sicil Kaydı
Sağlık Raporu
Yerleşim Yeri Belgesi
Kimlik Belgesi Fotokopisi

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Adaylar başvurularını 2 Ağustos 2024 tarihine kadar Kargı Belediyesi'ne şahsen gerçekleştirilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92159/corum-kargi-belediyesi-personel-ltd-sti-02-08-2024.pdf

Sonraki Haber