Kastamonu Üniversitesi duyurdu! 2 personel alınacak
Kastamonu Üniversitesi, büro personeli kadrosunda 2 personel alımı yapacak. Peki Kastamonu Üniversitesi personel alımı genel ve özel şartları neler? Başvuru nereden ve nasıl yapılacak? Başvuruda istenilen belgeler neler?
Kastamonu Üniversitesi Rektörlüğü'nün duyurusuna göre, büro personeli kadrosunda istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacak. Peki Kastamonu Üniversitesi personel alımı genel ve özel şartları neler? Başvuru nereden ve nasıl yapılacak? Başvuruda istenilen belgeler neler?
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ PERSONEL ALIMI
GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR NELER?
1-657 sayılı DMK’nın 48’inci maddesinde yer alan şartları sağlamak,
2-Askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş bulunmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelemiş olmak,
3-Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak,
4-Tercih edilecek pozisyonun karşısında yer alan şartları müracaat tarihinin son günü itibariyle taşıyor olmak ve belgelendirmek,
5-657 sayılı DMK’nın 53. maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla başvuruda bulunulan sözleşmeli personel pozisyonunda görevini devamlı yapmasına ve tam zamanlı çalışmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı bulunmamak. (Bu durum memuriyete girişte tam teşekküllü hastanelerden alınacak raporla tespit olunur.)
6-Adaylar aynı ilan dönemi içerisinde özel şartlarını taşıdığı sadece bir ilana müracaat edebilecektir.
7-657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesi gereğince sözleşmeli olarak istihdam edilenler hizmet sözleşmesine aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden itibaren 1 (bir) yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.
8-Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların ek 6. maddesi gereğince "İşe alınması açısından gerekli olan niteliklerden herhangi birini taşımadığının sonradan anlaşılması, işe alınma açısından gerekli olan niteliklerden herhangi birini sonradan kaybetmesi..." hallerinde hizmet sözleşmesi kurumca tek taraflı olarak feshedilir.
9-İdare iş ve işlemlerin değişkenliğine bağlı olarak görev yapacak personele yeni görevler verme hakkını saklı tutar.
10-Üniversitemiz gerekli durumlarda ilanın her aşamasında iptal veya değişiklik yapma hakkına sahiptir.
MÜRACAATTA İSTENİLEN BELGELER
1- Müracaat Formu (İmzalı ve eksiksiz doldurulacak. Müracaat formuna https://pdb.kastamonu.edu.tr/index.php/belgeler/idari-belgeler adresten ulaşabilirsiniz.)
2- Diploma veya Mezuniyet belgesi, (E-devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)
3-Tercih edilen pozisyon için 2022 yılı KPSS sonuç belgesi. (E-devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)
4- 2 (iki) adet Fotoğraf,
5- Adli Sicil Belgesi, (E-devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)
6- Nüfus cüzdanı fotokopisi,
7- Yerleşim yeri belgesi, (E-devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)
8- Mesleki alan ile ilgili talep edilen eğitim belgeleri,
9- Askerlik Durum Belgesi (E-devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)
BAŞVURU NASIL VE NEREDEN YAPILACAK?
Büro personeli başvurusu için adaylar 19 Mart 2024 ve 2 Nisan 2024 arası başvurularını yapabilecek. Adayların müracaat formu ve ilanda müracaat edecekleri pozisyon için istenilen belgeleri eksiksiz şekilde müracaat süresi içerisinde Üniversite Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Süresi içinde yapılmayan, eksik belgeli müracaatlardan Üniversite sorumlu değildir.