O belediye duyurdu! En az ilkokul mezunu personel alınacak

Konya Akören Belediyesi'ne en az ilkokul mezunu olmak üzere 25 personel alımı yapılacak. Peki personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? Başvuruda gereken evraklar neler? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden yapılacak?

Konya Akören Belediyesi'ne şoför, beden İşçisi, elektrikçi, operatör ve sıhhi tesisatçı olmak üzere toplam 25 personel alımı gerçekleştirileceği duyuruldu. En az ilkokul mezunu adayların başvurabileceği personel alımının ayrıntıları ise belli oldu. Peki personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? Başvuruda gereken evraklar neler? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden yapılacak?

BELEDİYE PERSONEL ALIMI

BAŞVURU TARİHLERİ NE ZAMAN?

Adaylar personel alımı için başvurularını 20 ile 21 Mart 2024 tarihleri arasında 2 gün içinde tamamlayabilecek.

BAŞVURU EVRAKLARI NELER?

Nüfus Cüzdanı, Diploma, Sabıka kaydı belgesi, Yerleşim yeri belgesi, Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği Tüm aile bireylerini gösterir şekilde olacak. Ehliyet Operatörlük belgesi vb. 6 adet vesikalık resim.

BELEDİYE PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

En az İlkokul mezunu olmak. Türk Vatandaşı olmak. TCK 53. Mad. Sayılan suçlardan süreleri geçse dahi mahkum olmamak. Görev yapmasına engel herhangi bir sağlık sorunu olmamak. Başvuru tarihi itibari ile 20 ile 45 yaş aralığında olmak. En az 1 yıl süre ile Akören İlçesinde ikamet ediyor olmak. Başvuru yapılacak iş için gerekli ehliyet SRC operatörlük vb. belgelere ve gerekli iş tecrübesine sahip olmak

BAŞVURULAR NEREDEN YAPILACAK?

Adaylar, Konya Akören Belediyesi 25 daimi personel alımı için başvurularını başvuru belgeleri ile birlikte Ağalar Mah. Altan Tufan Cad. No:139 Akören/Konya adresine başvuru süresi içinde yapabilecek. Adaylar ile görüşme Akören Belediyesinde gerçekleştirilecek.

Sonraki Haber