Kültür ve Turizm Bakanlığından gençlere iş fırsatı! Personel alımı yapılacak...

Kültür ve Turizm Bakanlığından gençlere iş fırsatı sunuldu. Bakanlık bünyesinde istihdam edilmek üzere farklı pozisyonlar için başvuru yapılabilecek. İşte Kültür ve Turizm Bakanlığı personel alım şartları...

Kültür ve Turizm Bakanlığı düğmeye bastı. Bakanlık bünyesinde istihdam edilmek üzere 10 sözleşmeli personel alınacağı açıklandı. Adayların farklı pozisyonlarda görevlendirileceği bilgisi verildi. İşte ayrıntılar...

KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI

Kültür ve Turizm Bakanlığı bünyesinde görevlendirilmek üzer 10 yeni sözleşmeli personel alınacak. Bakanlık'ın açtığı iş ilanında pozisyonlar ise şöyle sıralandı:

- 5 mütercim tercüman

- 3 büro personeli

- 1 programcı

- 1 temizlik personeli

KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI ŞARTLARI

Sözleşmeli personel olarak çalışmaya başlayacak adayların, Bakanlık'ın aradığı kriterleri sağlaması gerekiyor. Başvuru yapılacak pozisyona göre ilgili bölüm mezuniyeti ve KPSS tür puanı şartı ise başlıca kriterler arasında yer alıyor. Bakanlık bünyesindeki pozisyonlara yalnızca ülkemiz vatandaşları başvuru yapabiliyor. Mütercim tercümanlık için istenen mezuniyet şartları ise şu şekilde:

Ayrıca adayların Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olması ve üniversitelerin şu bölümlerinden mezun olmaları gerekiyor:

- İngilizce Mütercim Tercümanlık  

- İngiliz Dili ve Edebiyatı

- İngilizce Öğretmenliği

- Alman Dili ve Edebiyatı

- Fransız Dili ve Edebiyatı

Öte yandan Hollandaca, Arapça, Çince ve Rusça bölümleri için ilgili bölümlerin lisans programından mezun olma şartı bulunuyor.

Büro personeli ilanı için lisans mezunu olma şartı ve KPSS P93 veya P3 türünde 60 puan almış olmak, programcı pozisyonu için ön lisans bilgisayar programcılığı mezunu olmak  ve KPSS P93 puan türünden 60 alma şartı aranıyor.

Temizlik personeli ilanı için herhangi bir programın ön lisans mezunu olma şartı ve KPSS P93 türünde en az 60 puan alma şartı var.

Sonraki Haber