LÖSEV personel alımı yapacak! İşte başvuru şartları...
LÖSEV tarafından İŞKUR üzerinden personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki LÖSEV hangi ünvandan personel alımı yapacak? Personel alımı başvuru şartları neler? Kimler başvuru yapabilir?
Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı (LÖSEV) tarafından İŞKUR üzerinden personel alımı yapılacağı duyuruldu. Personel alımına başvurular İŞKUR resmi sitesinden alınacak. LÖSEV personel alımı ayrıntıları araştırılmaya başlandı. Peki LÖSEV hangi ünvandan personel alımı yapacak? Personel alımı başvuru şartları neler? Kimler başvuru yapabilir?
LÖSEV PERSONEL ALIMI YAPACAK
HANGİ KADROLARA PERSONEL ALINACAK?
Ön büro şefi
Güvenlik görevlisi
Uygulama destek uzmanı
Temizlik görevlisi
Garson
Bagaj taşıyıcısı
Şoför
Depo görevlisi
Sekreter
Büro yönetimi ve yönetici asistanı
İdari ve mali işler müdürü
Müşteri hizmetleri personeli
Hasta danışmanı
CCTV operatörü
Bekçi
İdari destek görevlisi
Sosyal hizmet personeli
BAŞVURU GENEL ŞARTLARI NELER?
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
En az ilkokul mezunu olmak,
Başvuru yapacağı kadronun gerektirdiği işleri eksiksiz ve doğru şekilde yapabilecek,
Başvuru yapacağı kadronun gerektirdiği işleri yapmasına engel herhangi bir sağlık sorunu olmaması,
Takım çalışmasına yatkın,
Sürekli olarak çalışabilecek,
Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek.