LÖSEV personel alımı yapacak! İşte başvuru şartları...

LÖSEV tarafından İŞKUR üzerinden personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki LÖSEV hangi ünvandan personel alımı yapacak? Personel alımı başvuru şartları neler? Kimler başvuru yapabilir?

Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı (LÖSEV) tarafından İŞKUR üzerinden personel alımı yapılacağı duyuruldu. Personel alımına başvurular İŞKUR resmi sitesinden alınacak. LÖSEV personel alımı ayrıntıları araştırılmaya başlandı. Peki LÖSEV hangi ünvandan personel alımı yapacak? Personel alımı başvuru şartları neler? Kimler başvuru yapabilir?

LÖSEV PERSONEL ALIMI YAPACAK

HANGİ KADROLARA PERSONEL ALINACAK?

Ön büro şefi

Güvenlik görevlisi

Uygulama destek uzmanı

Temizlik görevlisi

Garson

Bagaj taşıyıcısı



Şoför

Depo görevlisi

Sekreter

Büro yönetimi ve yönetici asistanı

İdari ve mali işler müdürü

Müşteri hizmetleri personeli

Hasta danışmanı

CCTV operatörü

Bekçi

İdari destek görevlisi

Sosyal hizmet personeli

BAŞVURU GENEL ŞARTLARI NELER?

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

En az ilkokul mezunu olmak,

Başvuru yapacağı kadronun gerektirdiği işleri eksiksiz ve doğru şekilde yapabilecek,

Başvuru yapacağı kadronun gerektirdiği işleri yapmasına engel herhangi bir sağlık sorunu olmaması,

Takım çalışmasına yatkın,

Sürekli olarak çalışabilecek,

Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek.

Sonraki Haber