Mersin SELTAŞ 14 personel alacak! İşte başvuru şartları...

Mersin SELTAŞ tarafından 14 beden işçisi alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Mersin SELTAŞ tarafından duyurulan ilana göre 14 beden işçisi alımı yapılacağı duyuruldu. Alım yapılacak personelde 1 aylık deneyim süresi aranıyor. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

MERSİN SELTAŞ 14 PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Bireysel olarak müracaat yapılacak
En az 1 yıl İkametgah adresi Gülnar olmalı

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

1-Başvuru formu
2-Kimlik fotokopisi
3-Eğitim durum belgesi
4-Sabika Kayıt Belgesi
5-Bilgisayar Sertifikası

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Adaylar başvurularını 24-28 Ağustos 2024 tarihleri arasında, "Adresi: Akdeniz Mah. Prf. Dr. Halil Cin Cad. Belediye İş Hanı kat:3 GÜLNAR/MERSİN" adresine gerçekleştirebilecek.

Sonraki Haber