‘MHRS’ye bakmaktan yoruldum’

Sağlık Bakanlığı’na bağlı Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) üzerinden randevu almak, hastalar için giderek zorlaşıyor. Hastalar aylardır ilgili bölüme randevu bulamamaktan şikayet ediyor

Sağlık Bakanlığı’na bağlı Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) üzerinden randevu almak, hastalar için giderek zorlaşıyor. Şikayet platformu Şikayetvar’a ulaşan şikayetler son bir haftada yüzde 165 arttı. Sağlık Bakanlığı şikayetleri ise yüzde 39 yükseldi. Hastalar aylardır ilgili bölüme randevu bulamamaktan şikayet ederken, çözüm beklentilerini Şikayetvar üzerinden duyurmaya çalışıyor.
Platforma konuyla ilgili ulaşan bazı şikayetlerse şöyle sıralandı:

‘DOKTOR MU BİTTİ?’

“Merhabalar Kocaeli Gebze Fatih Devlet Hastanesi göz polikliniği polikliniğinden hem çocuk hem de yetişkin için randevu alınmıyor. Talep oluşturdum açıldı ama bilgilere ulaşılmadı. Sistem açık gibi gösterse de kayıt bulunamadı diye uyarı verdi. Lütfen çözüm. Doktor mu bitti?”

AYLARDIR RANDEVU BULAMIYOR

“MHRS'den dermatoloji ve diş bölümü için aylardır randevu almaya çalışıyorum ancak randevu bulunmuyor. O kadar çok doktor varken randevu bulunmaması anlaşılır değil. Her saat başı MHRS'ye girip bakmaktan yoruldum. İnsanları bu kadar zor durumda bırakmamanızı rica ediyorum. Bir an önce bu randevu sistemine bir çözüm bulunmasını talep ediyorum.”

‘BU NASIL SİSTEM?’

“37 haftalık hamileyim. Bir hafta önce kontrole gittim ve doktorum her hafta gelmemi söyledi. Ancak şu anda aynı branştan randevu 15 gün sonraya kadar alamıyorum. Bu nasıl bir sistem? Benim her hafta muayene olmam gerekiyor. Bu sorunun çözülmesini talep ediyorum. Böyle bir durum kabul edilemez.”

Sonraki Haber