Muğla Büyükşehir Belediyesi 18 personel alımı yapacak!

Muğla Büyükşehir Belediyesi'ne istihdam edilmek üzere 18 personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Muğla Büyükşehir Belediyesi bünyesinde istihdam edilmek üzere 18 hizmetli personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 18 PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

1-Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak,
2-18 yaşını bitirmiş olmak,
3- Kamu haklarından mahrum bulunmamak(Yapılacak Güvenlik Soruşturmasıyla da tespit edilecektir.)
4-657 Sayılı Kanunun 48 inci maddesinin (A) bendinin (1),(4), (5), (6),(7) ve (8) numaralı alt bentlerinde belirtilen şartları taşıyor olmak,
5-En az İlköğretim mezunu olmak,


6-Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya muaf olmak,
7- Muğla ilinde ikamet ediyor olmak (Tercihen belirtilen lokasyonda ikamet ediyor olmak,) 8-45 yaşından büyük olmamak,

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

1-İş başvuru formu (www.mubep.com.tr adresinde yer alan form kullanılacaktır.) 2-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,
3-Diploma veya mezuniyet belgesi (e-devletten alınabilir),
4- Adli sicil kaydı (e-devletten alınabilir),
5-Askerlik durum belgesi (e-devletten alınabilir),
6-vukuatlı nüfus kayıt örneği belgesi (e-devletten alınabilir),
7- İkametgah belgesi (e-devletten alınabilir),
8- Başvuruda bulunan unvana ilişkin Yeterlilik/Ehliyet/ Ustalık/iş tecrübesi vb. belgesi fotokopisi,
9-2 adet fotoğraf
NOT: Evrak teslimi şahsen yapılacak olup kargo, posta vb. şekilde yapılacak başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Adaylar 28 Ağustos - 29 Ağustos 2024 tarihleri arasında, Muğla Büyükşehir Belediyesi'ne şahsen başvurulabilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92876/mugla-buyuksehir-belediyesi-emek-personel-l-td-sti-29-08-2024.pdf

Sonraki Haber