Ortaköy Belediyesi personel alımı yapacak! İşte başvuru şartları...

Aksaray Ortaköy Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Aksaray Ortaköy Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere büro işçisi personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

ORTAKÖY BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

1) T.C. vatandaşı olmak
2) 18 yaşından gün almış olmak ve Emekliliğe hak kazanmamış olmak
3) Herhangi bir sigortalı işte çalışmıyor olmak
4) Üniversite mezunu olmak


5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak
6) Askerlik görevini yapmış, tecilli veya muaf olmak
7) Ortaköy ilçesi sınırları içinde son 6 ay ikamet ediyor olmak
8) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması olumlu olmak

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

1) Kimlik Fotokopisi
3)İkametgah
5) Ehliyet Fotokopisi
2)Adli Sicil Kaydı
4)Son 6 ay içerisinde çekilmiş 3 adet fotoğraf
6) Mezuniyet Belgesi
7)Nüfus Kayıt Örneği(Vukuatlı)
8)Askerlik Durum Belgesi

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Adaylar başvurularını 21 Ağustos 2024 tarihinde, kılavuzda belirtilen adrese gerçekleştirebilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92768/ortakoy-bld-21-08.pdf

Sonraki Haber