Şenpazar Belediyesi personel alacak! İşte başvuru şartları...

Kastamonu Şenpazar Belediyesi tarafından personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Kastamonu Şenpazar Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere bir temizlik işçisi personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

ŞENPAZAR BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

1-696 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede belirlenen esaslara uygun olmak ve mesleğin gerektirdiği niteliklere sahip olmak.
2-Şenpazar'da ikamet ediyor olmak


3-Çalışmaya engel sağlık sorununun olmaması 4-En az ilkokul mezunu olmak
5- Askerliğini yapmış olmak (veya muaf olmak)

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

1-Dilekçe
2- İkamet Belgesi
3- Kimlik Fotokopisi
4-Vukaatlı Nüfus Kayıt Örneği
5- Sağlık Raporu
6- Adli Sicil Kaydı
7- Son Altı Ay İçinde Çekilmiş 2 adet Fotoğraf 8- Askerlik Durum Belgesi
9- Diploma Fotokopisi

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Adaylar 09-16 Ağustos 2024 tarihleri arasında başvurularını belediyeye şahsen gerçekleştirebilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92508/senpazar-bel-per-ltd-sti-16-08-2024.pdf

Sonraki Haber