Şeyh Edebali Üniversitesi 21 öğretim üyesi alacak! İşte başvuru şartları...

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi tarafından istihdam edilmek üzere, 21 öğretim üyesi alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru genel şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Dosya hazırlamada dikkat edilecek hususlar neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi tarafından istihdam edilmek üzere, 21 doçent, profesör ve öğretim üyesi alımı yapılacağı duyuruldu. Öğretim üyesi alımı yapılacak birimler, başvuru kılavuzunda ilan edildi. Peki başvuru genel şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Dosya hazırlamada dikkat edilecek hususlar neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ 21 ÖĞRETİM ÜYESİ ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

- Tüm adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48. maddesinde belirtilen şartları taşımaları gerekmektedir.
- Başvurular şahsen yapılacak olup kargo, posta vb. şeklinde yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.
- Adaylar ilan edilen kadrolardan sadece bir tanesine başvuru yapabilirler.
- Doçent kadrosuna Profesör kadrosunda, Doktor Öğretim Üyesi kadrosuna Profesör ve Doçent kadrosunda olanlar başvuramazlar.
- Eksik evrakla veya Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesi'ne uygun hazırlanmamış dosya ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.


- Diğer Kamu Kurumlarında çalışmakta iken Üniversitemiz tarafından açılan Kadro ilanlarına başvurarak atanmaya hak kazanan personele kurumumuzca sürekli görev
yolluğu ödemesi yapılmayacaktır.
- Başvuru yapan adayların koşullarının uygun olmadığının sonradan anlaşılması halinde atamaları yapılmayacak ve ataması yapılmış olanlar ise iptal edilecektir.
- İdarenin uygun görmesi halinde her aşamada ilanın tamamı veya bir bölümü iptal edilebilir.
- Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Formu ilgili kadro için word olarak hazırlanacaktır. (Word halinde yayınların puanlama kısımları açıklamalı olarak belirtilecek
olup yayın dosyasında da bu puanlamaya dair etiketlemeler yapılacaktır.)
- Tıp Fakültesi ilanlarında "Özel Şartlar" alanında istenilmesi halinde eğitim ve tecrübe durumlarının belgelendirilmesi gerekmektedir.
- Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesi, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Genel Kurulunun 28.09.2023 tarihli toplantısında alınan karar ile
değiştirildiğinden bu Öğretim Üyesi ilanımız içerisinde Dr. Öğr. Üyesi kadrosuna başvuran adaylar yeni Yönergemize göre başvuru yapacaklardır.

BAŞVURU BELGELERİ NELER?

1- Müracaat formu
2- Öğrenim belgeleri (Diplomaların asıllarını yanlarında getiren adayların aslı gibidir onayı başvurulan birim tarafından yapılacaktır. Yurt dışından alınan Doktora
belgesinin Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir. E-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilecektir).
3- Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (YDS) veya Yükseköğretim Kurumları Yabancı Dil (YÖKDİL) sınavlarının birisinden, Profesör ve Doçent adayları için en az
65, Doktor Öğretim Üyesi adayları için ise en az 55 puan aldığına ilişkin belge veya ÖSYM tarafından eşdeğerliği kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış
olmak.
4- Adli sicil kaydı (e-Devlet’ten alınabilir.)
5- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi (e-Devlet’ten alınabilir.) (Askerlik hizmetini Er/Erbaş/Yedek Subay olarak yapmış olanların Askerlik başlama ve bitiş
tarihlerini gösterir Terhis Belgesi.)
6- Öz geçmiş (YÖK EK-4 formatında veya YÖKSİS Öz geçmiş)
7- Halen kamuda çalışan ya da daha önce kamuda çalışmış olan adaylardan kurumundan alınmış onaylı ya da e-Devlet üzerinden alınan karekodlu (HİTAP) Hizmet
Belgesi.
8- Nüfus Cüzdanı fotokopisi ( Ön yüzü)
9- Fotoğraf (Son 6 ay içerisinde çekilmiş 1 adet vesikalık.)
10- Akademik çalışmalarını gösterir yayın listesi
11- Atanma Formu (Profesörlük, Doçentlik ve Doktor Öğretim Üyeliğine Atanma Formu)
12- “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” uyarınca hazırlanan “Akademik Personel Adayı Açık Rıza Metni” ve “Akademik Personel Adayı Aydınlatma Metni”

DOSYA HAZIRLAMADA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR NELER?

-Doktor Öğretim Üyesi ve Doçent kadrosu başvurusu için "Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Öğretim Üyesi/Elemanı Kadrolarına Atama-Yükseltme ve Sözleşme
Yenilemede Kullanılacak Dosya Hazırlama Yönergesi"ne uygun şekilde hazırlanan 1 (bir) takım fiziki dosya ve fiziki dosyanın aynısını içeren 4 (dört) takım
(CD/DVD/USB) elektronik ortamda düzenlenmiş dosya,
-Profesör kadrosu başvurusu için "Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Öğretim Üyesi/Elemanı Kadrolarına Atama-Yükseltme ve Sözleşme Yenilemede Kullanılacak Dosya Hazırlama Yönergesi"ne uygun şekilde hazırlanan 1 (bir) takım fiziki dosya ve fiziki dosyanın aynısını içeren 6 (altı) takım (CD/DVD/USB) elektronik ortamda
düzenlenmiş dosya. (Profesör ve Doçent kadrosu için Personel Daire Başkanlığına, Doktor Öğretim Üyesi kadrosu için ilgili birime teslim edilecektir.)

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Adaylar başvurularını 17.07.2024 – 31.07.2024 tarihleri arasında gerçekleştirebilecek. Başvuru ekranı: https://www.bilecik.edu.tr/personel/Icerik/universitemiz_Birimlerine_ogretim_uyesi_Alinacaktir__ce8

Kılavuz: https://kamuilan.sbb.gov.tr/ilanDetay.aspx?kod=hPQstLQdZZ%2bvF5Mxyq3ou5xdfnMl5mhRqq5jnHxHXh%2f0Q9n20jmAYnL%2bQOT1heCc4%2fci0oN2RyUsaugZIggi7Tmpab%2fVro0iAs8SXmB5XL8zCFMBa28WxGZYw%2be5%2bDJG

Sonraki Haber