Sındırgı Belediyesi personel alacak! İşte başvuru şartları...
Balıkesir Sındırgı Belediyesi tarafından personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
Balıkesir Sındırgı Belediyesi tarafından beko loder (kazıcı yükleyici) olarak personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
SINDIRGI BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
28/04/2018 tarihli resmi gazetede yayımlanan, İl Özel idareleri, Belediyeler ve bağlı kuruluşları ile bunların üyesi olduğu mahalli idare birliklerinin personel çalıştırılmasına dayalı hizmetlerinin gördürülmesine ilişkin usul ve esasların 4. Maddesindeki şartları taşıyor olmak.
18 yaşını bitirmiş ve 55 yaşını doldurmamış olmak
Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan, emekliliği hak etmemiş olmak.
Başvurular şahsen yapılacaktır.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
1.Nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi
2-Son 6 ay içerisinde çektirilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf
3-Adli Sicil Belgesi
4-Diploma Fotokopisi - İşçiler ile belirli süreli iş sözleşmesi yapılacaktır.
5-Vukuatlı Nüfus Cüzdanı Örneği
6-İlçemizde Oturduğuna Dair İkametgah Belgesi( ilçemizde 6 aydır oturuyor olmak)
7- Sürücü Belgesi ve diğer Belgeler
8-En az oRtaokul mezunu olmak
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını 7 Ağustos 2024 tarihinde, kılavuzda belirtşlen adrese şahsen gerçekleştirebilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92300/sindirgi.pdf