50 daimi şoför alımı yapılacak! O belediye duyurdu

Konya Büyükşehir Belediyesi, 50 daimi süreli şoför alımı yapacağını duyurdu. Peki Konya Büyükşehir Belediyesi şoför alımı şartları neler? Başvuru tarihi ne zaman? Başvuru için gerekli belgeler neler?

Konya Büyükşehir Belediyesi 50 daimi süreli personel şoför alımı iş başvuru ekranı açıldı. 50 şoför alımı için başvuru ayrıntıları araştırılıyordu. Peki Konya Büyükşehir Belediyesi şoför alımı şartları neler? Başvuru tarihi ne zaman? Başvuru için gerekli belgeler neler?

KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ŞOFÖR ALIMI

50 DAİMİ ŞOFÖR ALIMI BAŞVURU TARİHİ NE ZAMAN?

Belediye bünyesinde 50 personel şoför alımı için adaylar iş başvurularını 6 ile 10 Mart 2024 tarihleri arasında iş başvuruları tamamlanabilecektir.

ŞOFÖR ALIMI İŞ BAŞVURU BELGELERİ NELER?

50 Otobüs Şoförü alımı için başvuruda bulunacak adaylar, iş başvurularını Nüfus Cüzdan Fotokopisi, 1 Adet vesikalık resim, İkametgah belgesi, Sabıka kaydı belgesi, Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği, Askerlik Durum belgesi, Sürücü belgesi, SRC-1 SRC-2 belgesi, SRC belgesi ve Psikoteknik belgesi olmayanlar için taahhüt belgesi, SGK Tescil ve Hizmet Döküm belgesi ile yapabilecek.

BÜYÜKŞEHİR 50 ŞOFÖR ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

En az İlkokul mezunu olmak. Şoför olarak çalışma engeli olmamak. 24 ile 45 Yaş aralığında olmak. Eski E sınıfı yeni D sürücü belgesine sahip olmak. Erkek adayların askerlik hizmetini tamamlamış olması gerekmektedir. TCK 53. Mad. Belirtilen suçlardan affa uğrasalar dahi mahkum olmamak. Konya Merkez ilçelerinde ikamet ediyor olmak.

BAŞVURU NASIL YAPILACAK?

Konya Büyükşehir Belediyesinde görev alacak toplam 50 Şoför alımı için gerekli iş başvuru şartlarını taşıyan adaylar, iş başvurularını elektronik ortamda içinde tamamlanabilecektir.

Sonraki Haber