Tarsus Belediyesi 8 personel alacak! İşte başvuru şartları...

Tarsus Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere 8 personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Adaylarda aranan nitelikler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Mersin Tarsus Belediyesi bünyesinde Tarsus İmar A.Ş. tarafından yaz sezonu için farklı pozisyonlarda toplam 8 personel alımı yapılacak. Alım yapılacak pozisyonlar ise havuz görevlisi operatörü, cankurtaran ve beden işçisi (temizlik) olarak duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Adaylarda aranan nitelikler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

TARSUS BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Havuz görevlisi operatörü pozisyonu için 1, cankurtaran pozisyonu için 2 ve beden işçisi (temizlik) pozisyonu için 5 personel alımı yapılacak. Başvurular sadece Tarsus'ta ikamet eden kişilerden kabul edilecek. Adaylardan deneyim süresine göre kıdemli kişilerle iletişime geçilecek.

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Başvurular 27 Haziran 2024 tarihine kadar, kılavuzda yer alan e-posta adresine CV gönderilerek yapılacak. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/90597/25-2-4.pdf

Sonraki Haber