TEB personel alacak! Başvurular sürüyor...
Türk Ekonomi Bankası A.Ş tarafından personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? İş tanımı nedir? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
Türk Ekonomi Bankası A.Ş tarafından istihdam edilmek üzere 'Kurumsal Şube Asistanı' personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? İş tanımı nedir? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
TEB PERSONEL ALIMI YAPACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Ön Lisans veya Lisans mezunu,
Tercihen şubede asistanlık tecrübesine sahip,
İngilizce bilgisi olan,
MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
Raporlama konusunda bilgi sahibi olan,
Hızlı ve analitik düşünebilen,
İnsan ilişkilerinde kuvvetli
Müşteri ihtiyaçlarını anlayabilecek ve çözüm üretebilecek,
Çözüm odaklı, gelişime açık,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek, Şube Asistanı aranmaktadır.
İŞ TANIMI NEDİR?
Şube telefonlarının cevaplanması
Şubenin muhaberat, yazışma, klasman işlemlerinin yürütülmesi
Merkezi Operasyon ünitelerine gönderilmesi gereken evrakların takip edilmesi
Şubeye gelen müşterilerin Alternatif Dağıtım Kanallarına yönlendirilmesi
Şubede görevli diğer personelin sorumluluğundaki raporlama faaliyetlerinin dokümantasyonuna operasyonel destek sağlanması
Öncelik diğer sorumlulukları ve bağlı bulunduğu unvanınkiler olmak koşulu ile görev yaptığı şube personelinin ziyaret, toplantı vb. randevularının, planlanması ve takip edilmesi
Gerektiğinde müşterilere veya diğer konuklara ikram hizmeti verilmesi
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
TEB tarafından gerçekleştirilecek personel alımı için başvurular kariyer sayfası üzerinden gerçekleştirilebilecek. KILAVUZ VE BAŞVURU: https://www.kariyer.net/is-ilani/turk-ekonomi-bankasi-a-s-kurumsal-sube-asistani-4034218