Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi duyurdu! 11 personel alınacak

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Personel A.Ş. 11 personel alımı yapacak. Peki başvuru şartları neler? Kimler başvuruda bulunabilecek? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Personel A.Ş. tarafından farklı pozisyonlarda toplam 11 kişilik personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Kimler başvuruda bulunabilecek? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak? 

11 PERSONEL ALIMI YAPILACAK

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Başvurular 14 Haziran 2024 tarihine kadar şahsen yapılacak.
Başvuru adresi: İstiklal Mahallesi Kent Sokak No:3/1 Süleymanpaşa/Tekirdağ
Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/90411/tekirdag-buyuksehir-belediyesi-personel-a-s-14-06-2024.pdf

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
18 yaşını doldurmuş olmak.
Kamu haklarından mahrum olmamak.
Askerlik ile ilişiği bulunmamak.

Beden İşçisi (9 Kişi)

En az ilkokul mezunu olmak.
En az birinci kademe okur yazar belgesine sahip olmak.

Şoför (2 Kişi)

Minibüs Şoförü (1 kişi): Asgari D sınıfı ehliyete sahip olmak, SRC4 ve psikoteknik belgesine sahip olmak.
Kamyon Şoförü (1 kişi): G sınıfı ehliyetli ve kazıcı-yükleyici belgesine sahip olmak, ehliyete işli olmak ve son 2 yıl e-devlet sürücü ceza bilgisi barkodlu bilgi sorgulama kaydı.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

Özgeçmiş,
İkametgah belgesi,
Erkek adaylar için askerlik durumunu gösterir belge,
E-Devlet sürücü ceza bilgisi barkodlu bilgi sorgulama (son 2 yıl) (şoför pozisyonları için).

Sonraki Haber