Temizlik görevlisi alımı yapılacak! O belediye duyurdu
Bursa İznik Belediyesi, tam zamanlı 5 temizlik görevlisi personel alımı yapılacağını duyurdu. Temizlik işçisi personel alımı başvuru evrakları neler? Başvuru şartları neler? Başvuru nereden ve ne zamana kadar yapılabilecek?
Bursa İznik Belediyesi'nin yaptığı duyuruya göre, tam zamanlı ve daimi olarak görev yapacak toplam Temizlik işçisi alımı yapılacak. Belirsiz süreli iş sözleşmesi ile görev yapacak 5 işçi alımı için ayrıntılar araştırılmaya başlandı. Temizlik işçisi personel alımı başvuru evraklaır neler? Başvuru şartları neler? Başvuru nereden ve ne zamana kadar yapılabilecek?
İZNİK BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI
PERSONELİ ALIMI BAŞVURU EVRAKLARI NELER?
Belediye bünyesinde istihdam edilmek üzere Temizlik işçisi kadrosuna başvuracak adaylar, iş başvurularını Nüfus Cüzdanı, 2 Vesikalık Resim, Sabıka kaydı Belgesi, İkametgah Belgesi, Diploma fotokopileri ile birlikte tamamlayabilecekler.
BAŞVURULAR NEREDEN YAPILACAK?
Bursa İli İznik İlçe Belediyesinde istihdam edilecek 5 Temizlik işçisi alımı için adaylar iş başvurularını Mustafa Kemal Paşa Mah. Gölcük Cad. No:5/11 İznik/ Bursa adresine iş başvuru evrakları ile son başvuru günüde dahil tamamlayabilecekler. İznik Belediyesi bünyesinde görev yapmak isteyen adaylar, iş başvurularını 12 ile 16 Mart 2024 tarihleri arasında tamamlayabilecekler.
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Türk Vatandaşı olmak.
18 Yaşını tamamlamış olmak.
Adayların Bursa İznik İlçe sınırlarında 2 yıl süre ile ikamet ediyor olması