Kaymakamlık SYDV personel alımı yapılacak! Başvurular için son gün...

Başkale Kaymakamlığı SYDV başkanlığı tarafından personel alınacağı duyuruldu. Peki Kaymakamlık SYDV personel alımı genel şartları neler? Personel alım süreci nasıl olacak? Başvuru nitelikleri neler?

Başkale Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı tarafından yürütülmekte olan ADEM 4 Projesi kapsamında çalıştırılmak üzere koordinatör personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki Kaymakamlık SYDV personel alımı genel şartları neler? Personel alım süreci nasıl olacak? Başvuru nitelikleri neler?

KAYMAKAMLIK SYDV PERSONEL ALIMI

BAŞVURU GENEL ŞARTLARI NELER?

Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak, Medeni Haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak, Kamu haklarından mahrum bulunmamak, Kadın Olmak, Sosyal iletişim becerisine sahip olmak ve müracaat edilen iş pozisyonu için belirtilen nitelikleri taşımak, Başvuru yapılacak Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı ilçe sınırlarında en az 6 aydır ikamet ediyor olmak, 18 yaşına girmiş ve 40 yaşını doldurmamış olmak.

SYDV PERSONEL ALIMI SÜRECİ NASIL OLACAK?

Adaylardan Sağlık Raporu, Aile Kayıt örneği, Adli Sicil Kaydı Belgesi, Adres Durum Belgesi, 2 Adet fotoğraf, Özgeçmiş, Öğrenim Belgesi, Eğitim Fakültesinden alınmış olan Formasyon Belgesi isteniyor. Adaylar gerekli belgeler ile Başkale Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına 27 Mart 2024 dahil olmak üzere başvuruda bulunacak.

PERSONEL ALIMI NİTELİKLERİ NELER?

ADEM Koordinatörü alımı için Üniversitelerin Eğitim Fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla Fen-Edebiyat fakültelerinden veya Psikoloji Danışmanlık ve Rehberlik, Sosyoloji, Çocuk Gelişimi, Sosyal Hizmet Alanlarından Lisans Mezunu olan ve sosyal projelerde tecrübe edinmiş olmak. Kamu Personel Seçme Sınavı(KPSS) P3 puanı en az 60 olmak (KPSS-2022/2023).

Sonraki Haber