İnternetten saat satışı mağazaları solladı

Türkiye çapında 128 mağazası bulunan Saat&Saat’in internet sitesi aylık 2 bin adetlik satış rakamı ile en çok satış yapan mağazasını ikiye katladı.

Dijital dönüşümü gerçekleştirerek, internet sitesine yatırım yapılan saat&saat.com üzerinden aylık 1 milyon TL’lik satış rakamına ulaşıldı.

Saat&Saat E-Ticaret Müdürü Özlem Angı Can, yaptığı açıklamada, “5 yıllık planımız hazır. 2022 yılında internet sitesinin cirosunu 100 milyon TL’ye çıkaracağız” dedi.

Kayıtlı 120 bin üyeye ulaştıklarını ve bu rakamı 300 bine çıkaracaklarına işaret eden Can, “Trendleri çok yakından takip ediyoruz, mesela tüketici üye olmadan satış yapmak istediğini gördük ve ‘hızlı al hızlı bak’ opsiyonu ile satışımızı artırmayı başardık. Aylık tekil ziyaretçi sayısı 1 milyona ulaştı. Kullanıcının sitede kalma süresini 3 dakikadan 4.5 dakikaya çıkardık. Sayfa görüntüleme sayısı ise bir ay içinde 3 milyondan 6 milyona çıktı” dedi.

Saat&Saat’in en çok satış yapan mağazasının iki katından daha fazla oranda satış gerçekleştirdiklerini vurgulayan Can; Guess, Fossil, DKNY, Esprit, Diesel ve Tommy Hilfiger markalarının sitede en çok satılan 6 marka olduğunu söyledi.

Can, “Artık daha pahalı markaları da görmeye başladık. Yakın zamanda 16 bin TL değerinde Taug Heuer satışı yaptık. Bu da web sitemize güvenin artttığını gösteriyor” diye konuştu.

Can, büyükşehirlerin yanı sıra doğu illerinden gelen siparişlerin de artmaya başladığını kaydetti.