Akbank uygulaması çöktü mü, sorusunun yanıtı merak konusu oldu. Mobil bankacılık işlemi yapmak isteyen birçok kişi arama motorlarında konuya ilişkin araştırma yapıyor. Peki, Akbank uygulaması çöktü mü, sorun ne zaman düzelecek? 8 Ekim 2022 Cumartesi günü Akbank mobil uygulamada erişim problemi ile ilgili ayrıntılar haberimizde...
Akbank mobil uygulaması ve internet bankacılığına girmeye çalışan kişiler 8 Ekim 2022 Cumartesi günü hatayla karşılaştı.
Öte yandan Akbank'tan konuya ilişkin açıklama gelip gelmediği merak konusu oldu.
Bir sosyal medya kullanıcısının konu ile ilgili paylaşımına kurum tarafından verilen yanıt şu şekilde:
"Paylaşımınızda belirttiğiniz konu hakkında ilgili birimlerimiz çalışmakta olup, konunun en kısa sürede çözümlenmesi beklenmektedir. Gösterdiğiniz anlayış için teşekkür ederiz."
Sorun devam ettiği takdirde bankanın müşteri hizmetlerini arayarak Müşteri İletişim Merkezi'nden müşteri numarası, kullanıcı kodu ve mobil şifre ile hizmet alınabilmektedir. Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi ile şubeye gitmeden bankacılık işlemleri gerçekleştirilebilmektedir.
AKBANK'TAN AÇIKLAMA
Diğer taraftan hesaplarından taksit ödemelerinde hatalı işlem olduğunu gören Akbank kullanıcılarını sorunu araştırmaya başladı. Bugün oluşan teknik arıza dolayısıyla vatandaşlar kredi kartı işlemlerinde sorun yaşadı. Yaşanan problem nedeniyle kullanıcılar kredi kartı işlemlerini gerçekleştirirken taksit ödemeleri iki kez çekildi.
Akbank'ın sosyal medya hesabından yapılan açıklama:
"Değerli müşterilerimiz,
kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz"