Sadece 3 parçadan oluşan koltuklarının ultra hafif ve konforlu olduğu belirtilirken, aracın bazı bölümlerinde karton malzeme kullanılmış.
Citroen geliştirdiği bu malzemenin metalden daha sağlam olduğunu belirtiyor.
Verimliliği en üst düzeye çıkarmak için maksimum hız 110 km/s ile sınırlandırıldı.
10kWsa/100 km’lik mükemmel tüketim gerçekçi olup %20’den %80’e şarj sadece 23 dakika sürüyor.
Aracın menzili 400 km.
Citroën Oli, uzun ömürlü ve dayanıklılığı en üst düzeye çıkarmak için tasarlandı.
Oli, sıra dışı bir tasarıma sahip. 4,20 m uzunluğunda, 1,65 m yüksekliğinde ve 1,90 m genişliğinde şık gövdesiyle kompakt bir SUV görünümüne sahip.
Sürdürülebilir malzemelerin kullanımını en üst düzeye çıkarmanın, dayanıklılığı artırmanın ve masrafları azaltmanın kilit unsurlarından biri jantlar ve lastikler.
Oli’de kullanılan 20 inçlik jant ve lastik kombinasyonu yüksek verimlilik seviyesi sunuyor
Goodyear, sürdürülebilir karkasın yeniden kullanımı ve 11 mm diş derinliğinin lastiğin kullanım ömrü boyunca iki kez yenilenebilmesi sayesinde, Eagle GO konsept lastiği için 500.000 km’ye kadar kullanım ömrü elde etmek gibi iddialı bir hedef belirlemiş durumda.
Citroen CEO'su Vincent Cobee, AA muhabirine, Oli'nin Citroen markasının gelecek yıllardaki imajını yansıtan konsept olması nedeniyle önemli olduğunu söyledi.
Cobee, geri dönüşüm malzemelerinin kullanılması, hafif olması ve kullanım ömrü bittiğinde geri dönüşüme dahil olması açısından Oli'nin önemine işaret etti.
Türkiye’nin Citroen için son 3 yılda en hızlı büyüyen pazarlardan biri olduğunu ifade eden Cobee, Kovid-19 salgını gibi zor bir sürece rağmen markanın Türkiye'deki genç ve dinamik ekibinin pazar payı ve müşteri memnuniyeti konusunda etkileyici sonuçlar elde ettiğinin altını çizdi.
Cobee, Türkiye pazarına yakın zamanda yüzde 100 elektrikli araçlar sürecekleri bilgisini paylaştı.
İŞTE DİKKAT ÇEKEN MODELDEN GÖRSELLER