Hyundai’nin en popüler otomobil modellerinden biri haline gelen TUCSON, aralarında Türkiye’nin de olduğu Avrupa pazarında önemli başarılara imzasını attı. C-SUV segmentindeki rekabete yeni bir soluk getiren TUCSON, kullanım özellikleri ve şık tasarımıyla kullanıcıların kalbini fethederek, Hyundai’nin en çok satan ve beğenilen bir otomobil haline geldi. Geçtiğimiz yıl Avrupa'da 158 binden fazla satış başarısı gösteren TUCSON’un ana pazarları arasında Almanya, İspanya ve İngiltere bulunuyor.
Türk tüketicisi tarafından da oldukça fazla beğeni toplayan Hyundai TUCSON, şimdi de bu güçlü mirasından yola çıkarak güncellenmiş tasarımı, yenilikçi teknolojisi, çeşitli motor seçenekleri ve geliştirilmiş iç mekanıyla dikkat çekti.
Satışa sundukları yeni SUV modelle ilgili görüşlerini dile getiren Hyundai Assan Genel Müdürü Murat Berkel, “TUCSON, markamızın Avrupa ve Türkiye’deki var olan gücünü artırmaya devam ederken segmentine de her zaman olduğu gibi yepyeni bir soluk getiriyor. Kullanıcılarına sürekli olarak mükemmellik, yenilik ve üstün sürüş dinamikleri sunan TUCSON, ileri teknoloji donanımlarıyla da kusursuz bir ayrıcalık sağlıyor. Bu sebeple, TUCSON modelimiz için mottomuzu “Ona Sahip Olmak Büyük Şans” olarak belirledik. TUCSON, gerek tasarımı gerekse sürüş özellikleriyle bu övgüleri fazlasıyla hak ediyor” dedi.
Makyajlı versiyonla beraber daha şık ve daha modern bir görünüme kavuşan Yeni TUCSON, ön ve arkadaki yeniden tasarlanmış tamponlarla öne çıkıyor. TUCSON’un karakteristik bir özelliği olan 'melek kanadı' tasarımlı far sistemi, daha büyük gündüz farları ile yeniden tasarlanmış. “Projeksiyon tipi LED Akıllı Ön Aydınlatma Sistemi (IFS)”, seyir halindeyken kısmi ışık kontrol özelliğini kullanarak, sürücülerin karanlıkta güvenli bir şekilde yolculuk yapmalarına olanak sağlıyor. Lazer kesim hassasiyeti ve yüzey ışık uygulamasıyla iyileştirilen ızgara da araca oldukça dinamik bir hava katıyor. Versiyona göre değişkenlik gösteren 18 ve 19 inç jantlar da makyajlı versiyonla beraber güncellenmiş. Hyundai TUCSON, ikisi yeni toplam yedi farklı gövde rengiyle satışa sunuluyor.
Hyundai Yeni TUCSON, asıl yeniliğini iç mekanında gösterirken sürücü ve yolcular için yepyeni bir araç içi deneyimi ortaya koyuyor. Kısa veya uzun süreli yolculuklardaki rahatlık için geliştirilen iç mekanın ergonomisi, konfor algısını yeni boyutlara taşıyor. Koltuklar ve kapı döşemesinin yanı sıra, gösterge paneli, orta şerit, direksiyon simidi ve orta kol dayanağı da dahil olmak üzere iç mekan tamamen yeniden tasarlanmış. Sportif direksiyon simidinden, gösterge paneline ve bilgi-eğlence sistemi için kullanılan çift kavisli 12,3 inç ekranlara kadar bir çok ayrıntıda yolcu konforu ön planda tutulmuş.
Türk tüketicisi tarafından büyük beğeni toplayan Hyundai Yeni TUCSON’un satış fiyatı ise 1.820.000 TL’den başlıyor.