Yeni enerji çağına öncülük eden JAECOO markası, Çin Halk Cumhuriyeti'nin Wuhu kentinde çok sayıda popüler araç modeliyle kapsamlı bir test sürüşü etkinliğine ev sahipliği yaptı. Etkinlikte JAECOO 6, JAECOO 7, JAECOO 7 PHEV, JAECOO 8, JAECOO 8 PHEV ve JAECOO ürün gamındaki diğer modeller sergilendi.
Dünyanın dört bir yanından davet edilen 700'ün üzerinde küresel bayi temsilcisi, basın mensubu ve otomotiv endüstrisinin önde gelen fikir önderleri burada dinamik test sürüşleri ve statik ekranlar aracılığıyla JAECOO'nun üstün arazi performansı ve yeni enerji araç teknolojisini ayrıntılı olarak deneyimleme olanağı buldu.
JAECOO’nun yıldız modelleri ile gerçekleştirilen test sürüşü etkinliği, Wuhu'daki Fangte Adventure Base ve Tuju Off-Road Area'da eşzamanlı olarak yapıldı.
Fangte test pisti, düz çizgide hızlanma, slalom, U-dönüşü ve sekiz çizme slalomu olmak üzere özenle tasarlanan rotası ile kapsamlı testlere olanak sağlıyor.
Pist sadece aracın hızlanma performansını ve güç üretimini test etmekle kalmıyor, aynı zamanda araç kontrolü ve dengesi açısından zorlu gereksinimleri de test ediyor.
JAECOO'nun ilk üst düzey arazi SUV modeli olan JAECOO 7, tüm arazi koşullarının fatihi olarak, kapsamlı testlerde yüksek ivmelenme performansı ve yüksek güç üretimi sergilemekle kalmadı, aynı zamanda kontrollü karakteriyle düz çizgi hızlanması, slalom, U-dönüşler ve sekiz çizme slalomu gibi zorlu sürüş koşullarını kolaylıkla tamamladı. ARDIS-Akıllı Tüm Yollarda Sürüş Sistemi, yedi farklı sürüş modu ve koşullara dayalı teknoloji mantığıyla farklı yol koşullarına mükemmel uyum sağlayarak JAECOO 7'nin her türlü arazi ortamında rahat ve güvenli bir şekilde ilerlemesine olanak sağlıyor.
Lüks arazi SUV'u olarak konumlandırılan JAECOO 8, son derece dikkat çekici bir tasarım ortaya koyarken, yüksek seviyedeki konforu üstün arazi performansıyla mükemmel bir şekilde harmanlıyor. Özel tork yönlendirme işlevine sahip dört tekerlekten çekiş kontrol sistemiyle donatılan JAECOO 8, arka tekerleklerindeki tork dağılımını yol koşullarına göre yüzde 0'dan yüzde 100'e kadar dinamik olarak ayarlayarak 1800 Nm maksimum torka ulaşıyor ve böylece tek tekerlekle üstün bir tutunma sağlıyor. Arka tekerleklerin gerçek zamanlı tork ayarı, otomobilin virajlardaki yüksek hız dengesini artırırken aynı zamanda dönüş çapını da azaltarak daha kontrollü ve keyifli bir sürüş sağlıyor.