Celestiq, el yapımı malzemeler, dört tekerlekten çekiş ve GM’nin yeni nesil sürücü destek sistemi Ultra Cruise’a sahip olacak.
Ayrıca GM’nin Ultium güç aktarma teknolojisi ile güçlendirilecek.
Her yolcunun kabine girmesini istediği ışık miktarını bağımsız olarak kontrol etmesini sağlayan dört kadranlı bir cam tavana sahip.
Arka koltuğa bakan iki ekran da dâhil olmak üzere beş LED dokunmatik ekran var. 55 inçlik bir ekran, otomobilin ön panelinin tüm genişliğini kaplıyor.
Arkadaki yolcular da konforlu kaptan koltuklara sahip olmanın yanı sıra ön koltuk sırtlarında yer alan ekranlara ve ortadaki tablete erişim sağlayabiliyor.
General Motors'un Ultra Cruise isimli gelişmiş otonom sürüş sistemine de sahip olan Celestiq'in teknik özellikleri belli değil ancak Ultium platformu üzerine inşa edildiğini biliyoruz.
Tasarım sürecinde Lyriq’ten detayların da kendisine yer bulduğu projenin fütüristik genlerinin temelleri ise 50’lerin ortasındaki Eldorado’ya kadar uzanıyor.
Celestiq’te, dört bölgeli klima ile birlikte adeta her tarafta özelleştirilebilen yolculuk deneyimi sunabiliyor.
Şimdilik menzil ve performans verileri paylaşılmayan modelin 2024 yılının ilk çeyreğine kadar seri üretim formuyla tekrar karşımıza çıkmasını bekliyoruz.
Haberlere göre, Celestiq’in 2024 yılında, 2025 model olarak satışa çıkması bekleniyor.
Celestiq, ayrıca marka tarihin en pahalı otomobili olması bekleniyor.
Fiyatının 300 bin dolardan fazla olması bekleniyor.