TOGG, T10X modeli için ön sipariş oluştururken merak edilen soruları yanıtladı. İşte sipariş ayrıntılarıyla ilgili merak edilen sorular...
Soru: Kredi kartıyla ödeme yaptım fakat premium olamıyorum?
- Sadece kendinize ait banka hesabından para transferi yaparak premium hesabına geçiş yapabilirsiniz.
Soru: ``Sizden kaynaklanmayan bir hata oluştu`` uyarısı alıyorum. Ne yapılabilir?
- Sorunu en kısa sürede çözmek için sistemlerimizi iyileştirmeye devam ediyoruz.
Soru: Para transferi yaptım fakat e-cüzdanıma yansımadı
- Banka hesabının size ait olması gerekir. Açıklama kısmında sadece e-cüzdan numarası yer almalıdır. İşlemin gerçekleşmesi 5 saat kadar sürebilmektedir.
Soru: E-cüzdanımda yeterli para var, fakat bakiyemle ilgili hata aldığım için siparişimi tamamlayamıyorum
- İnternet tarayıcısının önbellek ve tarama verilerini temizledikten sonra sorun çözülecektir.
Soru: Birden fazla kredi kartıyla işlem yapılabilir mi?
- Evet yapılabilir. Sorun yaşamamak için bir kartın transferi tamamlandıktan sonra diğer kartla işlem yapılabilir.
Soru: Hem kredi kartı hem de banka hesabımdan yükleme yapabilir miyim?
- Evet yükleyebilirsiniz. Sorun yaşamamak için işlem tamamlandıktan sonra diğer işlem yapılabilir.
Soru: Başkasına ait banka hesabından transfer yapmak istedim, bakiye e-cüzdanıma yansımadı.
- Transfer gerçekleştirdiğiniz hesap mutlaka size ait olmalı. Hesap size ait değilse tutar hesabınıza iade edilecektir.
Soru: Para transferinde nelere dikkat edilmeli?
- Banka hesabı size ait olmalı ve açıklama kısmına sadece e-cüzdan numaranızı yazmalısınız.
Dikkat etmeniz gerekenler:
EFT saatlerine dikkat etmeyi unutmayın, bakiyenin e-cüzdana yansıması vakit alabilir. Hesabın size ait olması gerekmektedir.
Ön sipariş dönemi 16-27 Mart tarihleri arasından gerçeklemektedir. Sipariş oluşturma zamanının çekiliş sıralamasına etkisi olmayacaktır.