O belediye duyurdu: 20-50 yaş arası personel alınacak!
İskenderun Belediyesi tarafından 20-50 yaş arasında 50 beden işçisi personel alımı yapılacağı bildirildi. Peki İskenderun Belediyesi beden işçisi alımı başvuru evrakları neler? Başvuru şartları neler? Ne zamana kadar ve nereden başvuru yapılabilecek?
İskenderun Belediyesi, istihdam edilmek üzere 50 Beden İşçisi alımı yapılacağını duyurdu. İstihdam edilecek personellerin 20 ila 50 yaş arasında olması gerektiği belirtildi. Peki İskenderun Belediyesi beden işçisi alımı başvuru evrakları neler? Başvuru şartları neler? Ne zamana kadar ve nereden başvuru yapılabilecek?
İSKENDERUN BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI
PERSONEL ALIMI BAŞVURU EVRAKLARI NELER?
50 beden işçisi personel alımı ilanına başvurmak isteyen adaylar Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Diploma veya Mezuniyet Belgesi, Vesikalık resim, Adli sicil Kaydı belgesi, Görev yapmasına engel bir durumu olmadığına dair adayın beyanı ve Askerlikle ilişiği olmadığına dair belge evrakları ile başvurularını tamamlayabilecek.
BEDEN İŞÇİSİ ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Belediye 50 Beden İşçisi alımı için adaylarda olması gereken iş başvuru şartları; 20 ile 50 yaş aralığında olmak. Açık Alan Temizlik işlerinde görev yapabilecek olmak. TCK 53. Mad. Sayılan Suçlardan Mahkum olmamak. Görev yapmaya engel Sağlık sorunu olmamak. Sabıka Kaydı olmamak. Askerlikle ilişiği olmamak. Erkek adaylar tercih edilecektir. Güvenlik Soruşturması olumlu olmak. Başvuru şartlarını taşıyan adayların iş başvuruları kabul edilecektir. Uygun başvuru sahibi olan adaylar ile daha sonra mülakat işlemi yapılacaktır.
50 BEDEN İŞÇİSİ ALIMI BAŞVURUSU NEREDEN YAPILACAK?
Hatay İskenderun Belediyesi bünyesinde istihdam edilecek 50 Beden işçisi alımı, 8 Mart 2024 tarihine kadar yapılabilecek. Başvurmak isteyen adaylar, başvurularını belirtilen başvuru süresi içinde Savaş Mah. Şehitpamir Cad. 4 Nolu Belediye İş Hanı No:40 K:3 d:14 İskenderun adresine başvuru için gerekli belgeler ile birlikte iş tamamlayabilecekler.